​دومین رویداد فرهنگی «بر آستان آفتاب» در خمین به کار خود پایان داد

دومین رویداد فرهنگی «بر آستان آفتاب» پس از هفت روز برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و اجتماعی، در بیت تاریخی امام خمینی (ره) به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۶۴۳۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹ - 08January 2024

​دومین رویداد فرهنگی «بر آستان آفتاب» در خمین به کار خود پایان دادبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اراک، آیین اختتامیه هفته فرهنگی «بر آستان آفتاب» با حضور نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، رئیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) و جمعی از مدیران و اقشار مختلف مردم روز دوشنبه در بیت تاریخی امام در خمین برگزار شد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری هفته فرهنگی خمین اظهار داشت: این برنامه‌ها می‌تواند کارسازی کند تا نسل جوان با مفاهیم بلند و ایمانی امام راحل نزدیک‌تر شوند.

وی خاطرنشان کرد: بشریت و امت اسلام و جبهه مقاومت مدیون امام (ره) است و امام به قشر خاصی تعلق ندارد، ان‌شاءالله بتوانیم قدرشناس امام و نائب بر حق ایشان باشیم و راه ایشان را تا حصول نتیجه مطلوب ادامه دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به فرارسیدن ایام ماه رجب افزود: ایام ماه رجب، شعبان و رمضان را قدر بدانیم و از این فرصت‌ها بهره ببریم.

حجت‌الاسلام عبدالحسین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر نیز در این مراسم اظهار داشت: امام برای نسل جوان ما ناشناخته است و باید اخلاق فردی، اجتماعی، خانوادگی و سیاسی ایشان را برای نسل جوان تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه آنچه در وجود امام بود ایمان لبریز و عشق عارفانه به خدا بود، گفت: با زبان هنرمندانه، امام و وجوه شخصیتی امام را به نسل جوان معرفی کنیم چراکه جوانان ما سخت به این مبانی نیاز دارند.

معزی تصریح کرد: اتکای امام به خداوند بود که در او امید ایجاد می‌کرد و امروز در گام دوم انقلاب آنچه نیاز داریم امید و امیدواری است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر با اشاره به حوادث غزه، اذعان داشت: امام در سال ۴۲ نخستین بار مسئله فلسطین را مطرح کردند و پس از ایشان نیز رهبر معظم انقلاب مکرر آن را پیگیری کرده‌اند.

وی با تقدیر از برگزاری هفته فرهنگی خمین، گفت: هفته فرهنگی خمین در قالب‌های متنوع به میان مردم کشیده شد و امروز به این همراهی و همدلی با مردم نیاز داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار