جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

حادثه تروریستی کرمان نشانه ضعف دشمنان است

سردار عسگری گفت: دشمن در تلاش است تا با جنایت تروریستی امنیت در جامعه را در آستانه انتخابات مختل کند، اما باید بداند این اقدامات جز استیصال و درماندگی چیز دیگری را نصیب‌شان نخواهد کرد.
کد خبر: ۶۴۳۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶ - 06January 2024

دشمنان از روی ضعف و استحصال دست به این جنایات زدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمدرضا عسگری» جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید «سیدرضی موسوی» به عنوان شهیدان مقاومت که در مصلی داودآباد برگزار شد، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان اظهارداشت: متاسفانه در این جنایت غیرانسانی مردم بی‌سلاح و بی‌گناه با منطق حکومت‌های شیطانی و استکبار جهانی ترور شدند.

وی گفت: شکست غیرقابل ترمیم طوفان‌الاقصی برای رژیم غاصب اسرائیل به قدری سنگین بود که هر کاری می‌کنند تا آرام بگیرند.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: دشمنان از روی ضعف و استحصال دست به این جنایات زدند اما قطعاً همه مسببان و آمران این جنایت تروریستی به تعبیر فرمایش رهبری به سزای اعمال خود خواهند رسید.

سردار عسگری تاکید کرد: دشمن در تلاش است تا با جنایت تروریستی امنیت در جامعه را در آستانه انتخابات مختل کند اما باید بداند این اقدامات جز استیصال و درماندگی چیز دیگری را نصیب‌شان نخواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی سردار سلیمانی عنوان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی به واقع مظهر خلوص، تواضع، رشادت، جسارت، اقدام و عمل جهادی بود و با روحیه مردمداری خود در تمام صحنه‌ها و حوادث طبیعی و غیر طبیعی همراه و یاور مردم بود.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با تاکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو خاطرنشان کرد: دشمن از شهید سلیمانی بیش از سردار سلیمانی واهمه دارند، فقط یک چهره نظامی نبود بلکه در فتنه‌های مختلف جهاد تبیین می‌کرد و می‌طلبد که ما هم درخصوص انتخابات به سهم خود جهاد تبیین داشته باشیم تا بتوانیم شاهد حضور حداکثری و خلق حماسه‌ای دیگر در پای صندوق‌های رأی باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار