حجت‌الاسلام رئیسی:

شاهد روند کاهش آمار بیکاری در استان زنجان هستیم

رئیس جمهور در دومین سفر استانی به زنجان در فرودگاه این شهر با بیان اینکه مصوبات دور اول با جدیت پیگیری می‌شود، اعلام کرد که داده‌های آماری نشان می‌دهد که آمار بیکاری در این استان زنجان کاهش یافته است.
کد خبر: ۶۴۳۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹ - 06January 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور در بدو ورود به زنجان اظهار داشت: مردم زنجان عنوان پایتخت شور و شعور حسینی را از آن خود کرده‌اند و با این نماد در کشور شناخته می‌شوند. 

وی ادامه داد:‌ ادای احترام می‌کنیم به خانواده معزز شهدا، خانواده ایثارگران و ۳ هزار و ۵۰۰ شهید، علما، مفاخر و حکمای استان زنجان که نه تنها برای این استان بلکه برای جهان اسلام موجب فخر و مباهات هستند.

رئیس جمهور گفت: در دور اول سفر با توجه به نیازهای استان مصوباتی داشتیم، در دور دوم سفر پیگیری مصوبات دور اول را خواهیم داشت.

این مسئول افزود: موضوع مسکن در استان زنجان به خوبی پیگیری شده و بخشی از مصوبات دور اول نیز به نتیجه رسیده و ان‌شاءالله به مردم واگذار خواهد شد.

رئیسی یادآور شد: راه‌اندازی واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه‌تعطیل در استان زنجان به خوبی پیگیری شده و اکنون شاهد روند کاهش آمار بیکاری در استان هستیم. 

وی گفت: به علت تاخیر یک روزه در سفر به زنجان از مردم استان عذرخواهی می‌کنم. قرار بود دیروز در زنجان باشم اما به سبب ضرورت حضور در کرمان و عرض ادب و احترام به خانواده معزز شهیدان کرمان و پیگیری مسایل امنیتی باید به استان کرمان می‌رفتم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار