جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

خانواده‌ شهدا چراغ نورانی در مسیر هدایت به سوی سعادت هستند

سردار اکبری گفت: خانواده‌های شهدا به مانند یک چراغ نورانی در مسیر هدایت به سوی سعادت هستند و جریان انقلاب به برکت خون شهیدان با عزت و اقتدار و به کوری چشم بدخواهان نظام و انقلاب ادامه دارد.
کد خبر: ۶۴۳۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶ - 06January 2024

خانواده‌های شهدا به مانند یک چراغ نورانی در مسیر هدایت به سوی سعادت هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان‌ شمالی، سرتیپ دوم پاسدار «حسین اکبری» جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی و دهه بصیرت و مقاومت با خانواده شهید نظافتی در شهر شوقان دیدار کرد و  اظهار داشت: ایثار و جانفشانی شهیدان همیشه جاوید به همراه صبوری خانواده معزز آنان، باعث عزت و اقتدار ایران اسلامی شد.

وی ادامه داد: استقامت و صلابت خانواده شهدا برای ما رزمندگان مایه امید و دلگرمی است؛ خانواده‌های شهدا به مانند یک چراغ نورانی در مسیر هدایت به سوی سعادت هستند و جریان انقلاب به برکت خون شهیدان با عزت و اقتدار و به کوری چشم بدخواهان نظام و انقلاب ادامه دارد و دعای شما مادران شهدا در این مسیر کارگشا است.
 
سردار اکبری گفت: امروز ما مسئولان و همه مدیران وظیفه داریم با حضور در بین خانواده شهدا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، عمل به توصیه‌ها و وصایای شهدا در جهت خدمت به مردم و پایبندی به ارزش‌ها و پیوند عمیق با ولایت با روحیه مدیریت جهادی گام برداریم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها