مسول امور روحانیون سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین خبر داد؛

رسالت نماینده ولی فقیه در سپاه ارتقا بصیرت سیاسی و اعتقادی در سپاه

حجت‌الاسلام مصطفایی گفت: رسالت نماینده ولی فقیه در سپاه ارتقا بصیرت سیاسی و اعتقادی در سپاه و تربیت نیرو‌های ارزشی و اخلاق‌مدار است. 
کد خبر: ۶۴۳۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳ - 05January 2024

رسالت نماینده، ولی فقیه در سپاه ارتقا بصیرت سیاسی و اعتقادی در سپاه

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین «مصطفایی» مسوول امور روحانیون سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در مراسم معارفه مسوول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه ضمن محکومیت عملیات تروریستی کرمان در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و تسلیت شهادت تعداد زیادی از زائران حاج قاسم اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی ایران با این عمل ثابت کردند که آن‌ها حتی از زائران سردار سلیمانی هراس دارند.

وی در ادامه به برگزاری دوره‌های بصیرتی اشاره کرد و برگزاری این دوره‌ها را با اهمیت دانست و تاکید کرد: رسالت نماینده، ولی فقیه در سپاه ارتقا بصیرت سیاسی و اعتقادی در سپاه و تربیت نیرو‌های ارزشی و اخلاق‌مدار است. 

حجت الاسلام مصطفایی اذعان کرد: علیرغم اینکه تمام توطئه‌های دشمن که هزاران توطئه علیه انقلاب اسلامی ازجمله توطئه امنیتی، سیاسی، فرهنگی، نظامی و ... همه را ترکیب کرده و نتوانسته انقلاب اسلامی را شکست بدهد و دلیل این هم پیوند بین امام و امت بوده است.

وی در ادامه افزود: به فرموده رهبر معظم مسؤولیت در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامى یک موهبت الهى است که بایداز امکان و استعداد خود به بهترین وجه استفاده کنید. 

مسوول امور روحانیون سپاه صاحب الامر استان قزوین به وظایف نمایندگی، ولی فقیه در سپاه اشاره کرد و خاطر نشان کرد: مهمترین وظیفه نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداری از پاسداران است. 

وی در ادامه یادر آور شد: باتوجه به پیش رو بودن انتخابات و فرمایش رهبر حکیم فرزانه که فرمودند این انتخابات امنیت آفرین است، باید همه در برگزاری انتخابات سالم شرکت کنند. 

در پایان این برنامه سید مجتبی میر رضایی بعنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه امام علی علیه السلام شهرستان تاکستان معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار