مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی:

هدف دشمن ضربه به زدن به خیمه ولایت است

حجت‌الاسلام عبدی گفت: تمام حرکت دشمن ضربه زدن به خیمه ولایت است.
کد خبر: ۶۴۳۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳ - 05January 2024

هدف دشمن ضربه به زدن به خیمه ولایت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، حجت‌الاسلام «ماشاءالله عبدی» مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی شامگاه گذشته در مراسم گرامی‌داشت شهدای حادثه تروریستی کرمان در شهر فرمهین اظهار داشت: دین سمبل زشتی را مبدل به سمبل زیبایی کرده و انسان را به مقام والا می‌رساند.

حجت‌الاسلام عبدی گفت: اقامه نماز، تلاوت قرآن، رعایت عفاف و حجاب و ... ابزار دین هستند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی دین را به مثابه یک اتوبان مستقیم تشبیه کرد و افزود: این اتوبان نیازمند سکان و وسیله است، قرآن و عترت وسیله این راه و سکان‌دار نیز در عصر حاضر ولی‌فقیه زمان است.

وی ادامه داد: شهدا با این راهبرد به سعادت دست یافتند؛ باید دین و رابطه قلبی با ولایت داشته باشیم، خیمه ولایت را برای نجات اسلام رها نکنیم. تمام حرکت دشمن برای ضربه زدن این خیمه است و حاج‌قاسم هم به این موضوع تاکید داشت.

حجت‌الاسلام عبدی با اشاره به پشتیبانی ملت ایران طی سالیان مختلف از ولایت فقیه عنوان کرد: ۵۷ روز دیگر برگ زرین دیگری رقم خواهد خورد. ما به قله نزدیک شده‌ایم اما دشمنان تلاش می‌کنند به صبح پیروزی نرسیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: دشمنان از مشارکت بالای مردم ایران و سلامت، رقابت و امنیت در انتخابات هراس دارد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان تلاش می‌کنند حضور حداکثری پای صندوق رأی محقق نشود. اما همه مردم با جهاد تبیین از همین الان چهره به چهره مردم را به برای مشارکت در انتخابات دعوت می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار