استاندار خراسان جنوبی:

حادثه تروریستی کرمان نشان دهنده ترس دشمن از مکتب شهید سلیمانی است

«قناعت» ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان، گفت: مکتب «حاج قاسم» فراگیر شده و نیرو‌های مقاومت در یمن، سوریه، عراق، لبنان و ... شکل می‌گیرد و برای همین دست به این اقدام جنایتکارانه در کرمان زد.
کد خبر: ۶۴۲۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶ - 05January 2024

حادثه تروریستی کرمان نشان‌دهنده ترس دشمن از فراگیری «مکتب سلیمانی» استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، «جواد قناعت» استاندار خراسن جنوبی امروز (جمعه) در حاشیه راهپیمایی محکومیت حادثه تروریستی کرمان پس از اقامه نماز جمعه شهر بیرجند در جمع خبرنگاران، با اشاره به اقدام تروریستی دشمنان در مسیر زائران مزار سردار «سلیمانی»، اظهار داشت: هر وقت دشمن در داخل کشور دست به اقدامات تروریستی و کشتار مردم می‌زند معنایش این است که در میدان نبرد شاهد پیروزی جبهه مقاومت هستیم.

وی بیان داشت: این حرکت دشمن هیچ ارزش نظامی و سیاسی ندارد و ما را به یاد دوران دفاع مقدس می‌‌اندازد که هر زمانی رزمندگان در عملیات به پیروزی می‌رسیدند صدام شهرها را بمباران و منافقان هم مردم را ترور می‌کردند.

استاندار خراسان جنوبی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان، تبیین کرد: مکتب «حاج قاسم» فراگیر شده و نیروهای مقاومت در یمن، سوریه، عراق، لبنان و غیره شکل می‌گیرد و برای همین دست به این اقدام جنایتکارانه در کرمان زد.

قناعت در پایان گفت: «حاج قاسم» بود که نیروی مقاومت را شکل داد و داعش را نابود کرد و اکنون هم سبک و روش سردار «سلیمانی» به «مکتب سلیمانی» تبدیل شده و دشمنان باید منتظر انتقام فرزندان این ملت و نیروهای مسلح باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها