مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

جنایت تروریستی کرمان نشان از استیصال دشمنان است

«وحدتی» به حمله تروریستی در مسیر زائران مزار سردار «سلیمانی» در کرمان اشاره کرد و گفت: این اقدامات نشان می‌دهد دشمن آنقدر مستأصل و شکست خورده است که چشم دیدن توفیقات بین‌المللی ایران را ندارد و دست به چنین کار‌های ننگینی می‌زند.
کد خبر: ۶۴۲۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹ - 05January 2024

جنایت تروریستی کرمان نشان از استیصال دشمنان است/ ملت ایران شکست ناپذیرندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، «محمد وحدتی» مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز (جمعه) در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته شهر بیرجند، اظهار داشت: مهم‌ترین مأموریت انقلاب اسلامی بسترسازی برای تحول است لذا باید دنیا را متوجه دین و عظمت آن کنید و در مرحله نخست باید ملت‌ها، دوست و دشمن را تشخیص دهند.

وی بیان داشت: امام خمینی(ره) از آمریکا به عنوان شیطان بزرگ یاد کردند لذا نتیجه مقاومت مردم این شده، آمریکا که خود را پرچمدار حقوق بشر معرفی می‌کرد امروز دست به جنایت‌ می‌زند.

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تبیین کرد: ما جمهوری اسلامی داریم و گاهی برخی افراد تصور می‌کنند همه مشکلات را باید رهبر معظم انقلاب حل و فصل کنند در حالی که وظیفه ایشان نشان دادن نقشه راه و اجرای آن برعهده دولت و مردم است.

وحدتی با تأکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب بارها مشکلات جامعه را ناشی از ضعف مدیریت داخلی دانسته و بر انتخاب اصلح تأکید کرده‌اند، افزود: در انتخابات پیش رو باید افراد توانمند و اصلح انتخاب شوند تا بتوانند مشکلات را درک کرده و برای رفع آن همکاری و کوشش کنند.

وی با بیان اینکه نباید از الگوی خودمان فاصله بگیریم و امسال انتخابات مهمی در پیش داریم که سرنوشت ما رقم‌ خواهد خورد، تصریح کرد: ملت ایران نشان داده که هر کسی به فرهنگ مقاومت چنگ بزند، شکست‌ناپذیر می‌شود و آنچه امروز اتفاق می‌افتد محصول انتقال پیام شما مردم به منطقه است.

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به حمله تروریستی در مسیر زائران مزار سردار «سلیمانی» در کرمان اشاره کرد و گفت: این اقدامات نشان می‌دهد دشمن آنقدر مستأصل و شکست خورده است که چشم دیدن توفیقات بین‌المللی ایران را ندارد و دست به چنین کارهای ننگینی می‌زند.

وحدتی با اشاره به تلاش‌های «حاج قاسم سلیمانی» در تقویت محور مقاومت و موفقیت‌هایی که حاصل شده، خاطرنشان کرد: امروز صحنه‌هایی مانند معجزه می‌بینید از کنار آنچه در غزه اتفاق می‌افتد به سادگی عبور نکنید و بعد از پیروزی انقلاب موج و امیدی در دل ملت‌ها ایجاد شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار