السودانی: فداکاری «فرماندهان پیروزی» امنیت را برای عراق به ارمغان آورد

نخست‌وزیر عراق به مناسبت چهارمین سالگر شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد که این فداکاری شهدا، امنیت را برای عراق به ارمغان آورده است.
کد خبر: ۶۴۲۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲ - 03January 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «محمد شیاع السودانی» نخست‌وزیر عراق به مناسبت چهارمین سالگر شهادت فرماندهان پیروزی (سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس) با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد که این فداکاری شهدا، امنیت را برای عراق به ارمغان آورده است.

دفتر اطلاع‌رسانی السودانی در این بیانیه از دیدار نخست‌وزیر عراق با خانواده‌های شهدای فرودگاه بغداد در چهارمین سالروز شهادت فرماندهان پیروزی خبر داد.

السودانی در این دیدار به فداکاری‌ها و دلاوری‌های فرماندهان مقاومت اشاره کرد و گفت: آنها جان و خونشان را در راه امنیت و ثبات عراق دادند.

وی تاکید کرد: این فداکاری‌های شهدا باعث شد که امروز عراقی‌ها از زندگی عزتمندانه و امنیت برخوردار باشند.

السودانی ادامه داد: خانواده‌های فرماندهان پیروزی و همراهان آنها افتخار و عزتی از سوی خداوند متعال دریافت کرده‌اند و از جایگاه بالایی در میان عراقی‌ها برخوردار شده‌اند.

بنابراین گزارش، مراسم بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهان شهیدشان سه‌شنبه شب با حضور مردم در فرودگاه بین المللی بغداد برگزار شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار