در آیین گرامیداشت سالروز میلاد حضرت فاطمه (س)؛

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش: زنان ایرانی در عرصه‌های مختلف نقش اثرگذاری دارند

امیر سرتیپ صباحی‌فرد گفت: انقلاب اسلامی ایران با حضور مؤثر زنان و مادران با ایمان که دوشادوش مردان در صف انقلاب حضور داشتند به ثمر نشست.
کد خبر: ۶۴۲۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱ - 03January 2024

امیر سرتیپ صباحی‌فردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در آیین گرامیداشت سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن که در اداره بهداشت و درمان این نیرو برگزار شد، با بیان اینکه امروز نقش زنان ایرانی در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و... مثال‌زدنی، اثرگذار و بی‌بدیل است، اظهار داشت: در همین مجموعه اداره بهداشت و درمان نیروی پدافند هوایی ارتش بانوان متخصصی داریم که در حال خدمت‌رسانی هستند.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد ادامه داد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با حضور مؤثر زنان و مادران با ایمان که دوشادوش مردان در صف انقلاب حضور داشتند به ثمر نشست و پیروز شد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هنوز خستگی این مبارزه طولانی علیه رژیم طاغوت از تن بیرون نرفته بود که جنگ تحمیلی شروع شد و در این دوران شاهد رشادت‌های زنان و مردان این سرزمین بودیم.

امیر صباحی‌فرد سپس با اشاره به ناکامی دشمن در جنگ سخت گفت: دشمنان قسم‌خورده این مرز و بوم تمامی توان خود را برای ضربه زدن به این نظام مقدس به کار بسته‌اند.

در پایان این مراسم از پزشکان و پرستاران نمونه اداره بهداشت و درمان نیروی پدافند هوایی تجلیل شد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار