شهید قدس/

برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی در خاش

مراسم گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در خاش برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۲۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹ - 03January 2024

برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در خاش برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، گرامیداشت چهارمین سالروز شهادت سردار سپهبد پاسدار ‌حاج قاسم سلیمانی با حضور فرماندار، امام جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران دستگاه های اجرایی و اقشار مختلف مردم شیعه و سنی، فارس و بلوچ، بسیجیان، سران قبایل و طوایف، معتمدان، اصناف و بازاریان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خاش برگزار شد.

حجت الاسلام «غلامرضا دهقان» امام جمعه خاش در این مراسم با گرامی‌داشت چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی گفت: این شهید والامقام متعلق به تمام ملت ایران و مردم آزاده دنیا بود و در طول عمر با برکت خویش همواره به فکر خدمت به مردم و مبارزه با ظلم و بی عدالتی بودند.

حجت الاسلام دهقان عنوان کرد: شهید سلیمانی با فتنه انگیزی سران استکباری آمریکایی و صهیونیستی مقابله کرد و نتیجه اقدامات ارزشمند ایشان برقراری وحدت، انسجام و اخوت در میان مردم ایران، منطقه خاورمیانه و جهان اسلام بود.

وی ابراز داشت: مکتب حاج قاسم و یاد و نام این شهید راه قدس، خدمت، امنیت و شاخص در وحدت همواره زنده و جاوید است.

«صاحب گل صالحی» فرماندار خاش در ادامه این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت گفت: شهید سلیمانی تشکیل دهنده محور مقاومت در خاور میانه است.

صالحی به جانفشانی های محور مقاومت در دفاع از غزه اشاره و افزود:این ها همه از برکات و تفکرات محور مقاومت است که شهید سلیمانی آن را پایه ریزی کرد و امروز دشمن در مقابل آن ناتوان است.

وی بر اهمیت زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا تاکید کرد و افزود: پاسداشت نام و یاد شهدا و ادامه راه شهدا و حرکت در مسیر شهدا از وظایفه ماست چون شهدا راه را به ما نشان داده اند.

فرماندار خاش همچنین به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اشاره و بر لزوم حضور با بصیرت مردم پای صندوق های رای تاکید کرد و گفت:حضور و مشارکت پر رنگ مردم در انتخابات پاسخی کوبنده به بدخواهان نظام خواهد بود و برگ دیگری به افتخارات خود خواهند افزود و قطعا مردم فهیم و موقعیت شناس خاش بیش از گذشته در پای صندوق های رای حضور خواهند یافت و به فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک خواهند گفت و باعث نا امیدی دشمنان خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار