شهید قدس/

رونمایی از کتاب «سردار دل‌ها» در مشهدالرضا+ تصاویر

در مراسمی با حضور امیر سرتیپ دوم «محمدرضا معصومی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام از کتاب «سردار دل‌ها» شرح زندگینامه و خاطرات شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مشهد رونمایی شد.
کد خبر: ۶۴۲۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲ - 03January 2024

به گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، همزمان با سالگرد شهادت الگوی اخلاص و عمل سردار سپهبد پاسدار «قاسم سلیمانی» آیین رونمایی از کتاب «سردار دل‌ها» شرح زندگی این شهید والامقام با حضور جمعی از فرماندهان کشوری و لشکری و همچنین چهره‌‌های علمی و سیاسی کشور در منطقه پدافند هوایی شمال شرق برگزار شد.

حجت‌الاسلام «محمد عدیده» رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در این مراسم اظهار داشت: این کتاب نه تنها از لحاظ ادبی، بلکه از لحاظ تاریخی نیز دارای ارزش است.

وی افزود: رونمایی از این چنین کتاب ها که زندگینامه شفاهی قهرمانانی را روایت می‌کند که در میدان نبرد با فداکاری های خود، حماسه‌ ها آفریدند، کار بسیار ارزشمندی است.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق با اشاره به اینکه امنیت مهم‌ترین هدیه برای اجتماع است، خاطرنشان کرد: اگر در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در اوج باشیم اما امنیت نباشد، به یقین جامعه دچار بحران می‌شود و امروز ایران نه تنها امنیت کامل دارد، بلکه به عنوان یکی از کشورهای بسترساز امنیت‌ منطقه بشمار می‌رود.

بر اساس این گزارش کتاب «سردار دل‌ها» به قلم سرگرد «رسول توحیدی‌راد» و «سعیده رویان‌فر» با حمایت منطقه پدافند هوایی شمال شرق تالیف شده است.

در پایان این مراسم از نویسندگان کتاب «سردار دل‌ها» تقدیر شد.

رونمایی از کتاب «سردار دل‌ها» در مشهدالرضا+ تصاویر

رونمایی از کتاب «سردار دل‌ها» در مشهدالرضا+ تصاویر

رونمایی از کتاب «سردار دل‌ها» در مشهدالرضا+ تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها