شهید قدس/ عضو مجلس خبرگان رهبری:

برخی افراد صرفا شعار ولایت می‌دهند

حجت‌الاسلام خاتمی گفت: برخی افراد صرفا شعار ولایت می‌دهند اما در بزنگاه‌ها مسیر خود را عوض می‌کنند.
کد خبر: ۶۴۲۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷ - 03January 2024

برخی شعار ولایت می‌دهند، ولی در بزنگاه‌ها همراه ولایت نیستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، حجت‌الاسلام «سید احمد خاتمی» عضو مجلس خبرگان رهبری امروز در مراسم گرامیداشت سالروز ولادت خضرت زهرا (س) و شهادت سردار سلیمانی در مسجد جامع شهر زاویه ولایتمداری را از جمله درس‌های زندگی پربرکت این حضرت عنوان کرد و اظهارداشت: این حمایت چه در زمان پیامبر(ص) و چه در دوران امیرالمؤمنین (ع) در دفاع از ولی بود، نه حمایت از پدر و همسر.

وی با اشاره به ایراد خطبه‌های روشنگرانه آن حضرت در دفاع از ولایت گفت: برخی شعار ولایت می‌دهند ولی در بزنگاه‌ها همراه ولایت نیستند.

این عضو شورای خبرگان رهبری نقشه این روزهای دشمن را کم رونق کردن انتخابات پیش رو و زیر سؤال بردن مشروعیت نظام دانست و عنوان کرد: دشمنان می‌خواهند انتخابات، رفراندومی علیه نظام باشد و پروژه فتنه «مهسا امینی» را با این عمل تکمیل کنند.

حجت‌الاسلام خاتمی با بیان اینکه از اول انقلاب تاکنون نظام با توطئه‌های مختلفی مواجه بوده است، تصریح کرد: امروز کسانی که می‌گویند رأی ندادن هم نوعی رأی دادن است حرف بایدن را می‌گویند؛ همانطور که فتنه ۸۸ را مردم ناکام گذاشتند، این توطئه هم با هوشیاری و حضور مردم که همواره پشت انقلاب بودند؛ ناکام خواهد ماند.

وی با اشاره به انتقادات غیرمنصفانه شورای نگهبان به خصوص در ایام منتهی به برگزاری انتخابات خاطرنشان کرد: آنچه شورای نگهبان عمل می‌کند راهبرد مقام معظم رهبری و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار