فرمانده قرارگاه کربلا:

حاج قاسم فرمانده همیشه حاضر در میدان بود

سردار خادم سیدالشهدا گفت: حاج قاسم فرمانده همیشه حاضر در میدان بود و نه تنها در جنگ و دفاع از وطن، بلکه در حوادثی چون سیل و آب‌گرفتگی وسیع روستاها و شهرهای مختلف استان خوزستان با تمام قوا در کنار مردم قرار گرفت.
کد خبر: ۶۴۲۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۴ - 03January 2024

حاج قاسم فرمانده همیشه حاضر در میدان بودبه گزارش دفاع‌پرس از استان خوزستان، سردار سرتیپ پاسدار «احمد خادم سیدالشهدا» فرمانده قرارگاه کربلا شامگاه دیروز (سه‌شنبه) در مراسم جشن ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن که در سالن اجتماعات این قرارگاه برگزار شد، اظهار داشت: زندگانی حضرت زهرا (س)، سرشار از درس‌های انسان‌ساز برای سعادت دنیوی و اخروی است.

وی افزود: خیرخواهی نسبت به مردم، خوش خلقی نسبت به همسر، تربیت فرزندانی شایسته، زهد و عبادت خالصانه و حضور در صحنه‌های اجتماعی و سیاسی برای دفاع از ولایت از خصائص بارز حیات طیبه ام الائمه (س) می‌باشد.

فرمانده قرارگاه کربلا با بیان مولفه‌های مکتب سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» بیان داشت: حاج قاسم فرمانده همیشه حاضر در میدان بود و نه تنها در جنگ و دفاع از وطن، بلکه در حوادثی چون سیل و آب‌گرفتگی وسیع روستاها و شهرهای مختلف استان خوزستان با تمام قوا در کنار مردم قرار گرفت.

وی متذکر شد: در زمانی که آمریکا و حامیانش به دنبال ایجاد اختلاف بین مردم عراق و ایران بودند شهادت «ابومهدی المهندس» و حاج «قاسم سلیمانی» موجی از وحدت و همدلی دوباره بین ۲ ملت ایران و عراق به پا کرد که دشمن را خوار و رسواتر از همیشه ساخت.

سردار خادم سیدالشهدا در ادامه به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: مشارکت حداکثری، سلامت، رقابت و امنیت چهار معیار اصلی برگزاری انتخابات از منظر رهبر معظم انقلاب است.

وی با بیان اینکه انتخابات آزاد از دستاوردهای درخشان انقلاب اسلامی ایران است ادامه داد: علاوه بر حضور تمام عیار بسیج و سپاه در این میدان بزرگ سیاسی، باید آحاد مردم ولایتمدار و انقلابی شرکت حداکثری داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار