پيام فرماندار شهرستان تفتان به مناسبت روز جهانی مقاومت

«شهنوازان» فرماندار شهرستان تفتان در آستانه آغاز هفته مقاومت و چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سليمانی پيامی صادر کرد.
کد خبر: ۶۴۲۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹ - 03January 2024

پيام فرماندار شهرستان تفتان به مناسبت روز جهانی مقاومت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سليمانیبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، «علیرضا شهنوازان» فرماندار شهرستان تفتان در آستانه آغاز هفته مقاومت و چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سليمانی پيامی صادر کرد.

در این پيام آمده است:

بسم ربّ الشهداء و الصديقين

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا (سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳).

تاريخ پرفراز و نشيب انقلاب عزيز اسلامي ايران مملو از مقاطع حساسی است که در جای جای آن می توان دست قدرت الهی را مشاهده کرد.

حاج قاسم قبل از اینکه فاتح میدان‌ها شود، قلب‌ها را فتح کرده بود. سیزدهم دی ماه هر سال یادآور جنایت نابخشودنی نظام سلطه در شهادت سید الشهداء مدافعان حرم و قهرمان ملی هویت ایرانی اسلامی است.

سردار دلها و محبوب قلب میلیون ها انسان آزاده با گفتار، منش و کردار خود بنیانگذار یک مکتب پویا شد که امروز به گنجینه ارزشمندی برای عصر حاضر مبدل شده و باید این گفتمان و منش به طور خاص به نسل های بعدی معرفی و منتقل شود.

شهید گرانقدری که نقشه پلید آمریکا برای ایجاد تغییرات دلخواه استکبار و استعمار در منطقه را نقش بر آب کرد و بی شک ترور ناجوانمردانه اش، گناه بزرگ بین‌المللی بود.

و اما امروز، همه ما در گسترش و دفاع از مکتب حاج قاسم مسئولیم و با عزمی راسخ بر تداوم راه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و تنبیه آمران و عاملان این جنایت رذیلانه پیمان می بندیم.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران وفادارش چهارمین سالگرد شهادت مظلومانه این سردار رشید اسلام را به پیشگاه مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران اسلامی به ویژه مردم فهیم، انقلابی و شهید پرور شهرستان تفتان تسلیت می گویم و از همه مردم عزیز و ولایت‌مدار می‌خواهیم با حضور خود در برنامه ها و مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سردار دل‌ها، یاد و خاطره این شهید والامقام و هم‌رزمان عزیزش را گرامی و زنده نگه بدارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها