مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور:

روحانیون با روشنگری، نقشه دشمن را خنثی کنند

حجت‌الاسلام «عسکری» گفت: دشمن تلاش می‌کند در ابعاد مختلف اقتصادی و اجتماعی به ویژه اعتقادی، برای نسل جوان شبهه ایجاد کند؛ بنابراین روحانیون باید در برخورد با این جوانان، بصیر و هوشیار باشند و با روشنگری، نقشه دشمن را خنثی کنند.
کد خبر: ۶۴۲۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸ - 02January 2024

روحانیون باید با روشنگری، نقشه دشمن را خنثی کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «سعید عسکری» مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در نشست ائمه جمعه استان کردستان که با موضوع «غزه، مقاومت و انتخابات» در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: دشمن امروز برای نابودی اسلام به طرق مختلف قد علم کرده که بخش عمده ای از آن، طرح شبهه برای مردم به ویژه نسل جوان است.

وی افزود: دشمن تلاش می کند در ابعاد مختلف اقتصادی و اجتماعی به ویژه اعتقادی، برای نسل جوان شبهه ایجاد کند؛ بنابراین روحانیون باید در برخورد با این جوانان، بصیر و هوشیار باشند و با روشنگری، نقشه دشمن را خنثی کنند.

حجت‌الاسلام عسکری به بحث انتخابات اسفند امسال اشاره کرد و افزود: نیاز است از تریبون نماز جمعه برای حضور پرشور باشکوه مردم پای صندوق های رای استفاده شود. برای پیروزی انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی و پیشرفت های حاصل شده، هزینه های زیادی کردیم و باید از این هزینه‌ها دفاع کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار