شهید قدس/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان خبر داد؛

برگزاری مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی در ۹۲ بقعه متبرکه گیلان

حجت‌الاسلام «تدینی» از برگزاری مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی در ۹۲ بقعه متبرکه گیلان خبر داد و گفت: در ویژه برنامه‌های ولادت حضرت زهرا (س) نیز یاد و خاطره این مدافع ولایت گرامی می‌داریم.
کد خبر: ۶۴۲۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷ - 01January 2024

برگزاری مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی در 92 بقعه متبرکه گیلانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، حجت‌الاسلام «‌اسماعیل تدینی» مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان امروز از برگزاری مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی در ۹۲ بقعه متبرکه گیلان خبر داد و اظهار داشت: در روز‌های سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری سخنرانان مطرح استانی به بیان دستاوردهای جبهه مقاومت و نقش حاج قاسم در پیروزی‌های رزمندگان اسلام علیه استکبار خواهند پرداخت.

وی با اشاره به تقارن سالگرد شهادت سردار سلیمانی با سالروز ولادت حضرت زهرا(س)، تصریح کرد: در ویژه برنامه‌های ولادت حضرت زهرا(س) نیز یاد و خاطره این مدافع ولایت گرامی می‌داریم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان برگزاری محافل قرآنی را از دیگر مراسم گرامیداشت حاج قاسم برشمرد و گفت: ۱۶ محفل انس با قرآن کریم با هدف ارج نهادن به مجاهدت‌های سردار سلیمانی در دفاع از اسلام و قرآن در بقاع متبرکه گیلان برگزار می‌شود.

تدینی اعلام کرد: این محافل قرآنی با تلاوت قاریان ممتاز بین‌المللی، استانی و شهرستانی در بقاع متبرکه شهرستان‌های آستارا، آستانه‌ اشرفیه، بندرانزلی، املش و تالش، رشت، رودبار، رودسر، لنگرود، لاهیجان، شفت، صومعه‌سرا، ماسال و فومن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار