از سوی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه صورت گرفت؛

توزیع ۳۱۳ سری جهیزیه اهدایی رهبر معظم انقلاب اسلامی بین زوج‌های جوان سیستان و بلوچستان

دبیر قرارگاه مردم‌یاری، محرومیت‌زدایی و سازندگی نیروی زمینی سپاه گفت: امروز تعداد ۳۱۳ سری جهیزیه اهدایی رهبر معظم انقلاب اسلامی، بین زوج‌های جوان شیعه و سنی نیازمند استان سیستان و بلوچستان که تحت پوشش هیچ نهاد و سازمانی نیستند، توزیع شد.
کد خبر: ۶۴۱۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰ - 31December 2023

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ دوم «مجیدرضا حسن‌زاده» دبیر قرارگاه مردم‌یاری، محرومیت‌زدایی و سازندگی نیروی زمینی سپاه در مراسم جشن ازدواج زوج‌های جوان شیعه و سنی در زاهدان، با اشاره به توزیع ۳۱۳ سری جهیزیه اهدایی رهبر معظم انقلاب اسلامی بین زوج‌های جوان شیعه و سنی نیازمند استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: هر سری جهیزیه شامل ۱۰ قلم اساسی زندگی از کالا‌های کاملاً ایرانی بوده که به مبلغ حدود ۴۰ میلیون تومان و در مجموع هزینه تعداد ۳۱۳ سری جهیزیه مبلغی بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

سردار حسن‌زاده افزود: طی دو سال گذشته تعداد پنج هزار سری جهیزیه نیز به زوج‌های جوان نیازمند شیعه و سنی در سراسر استان سیستان و بلوچستان اهدا شده است و در نظر داریم تا پایان سال و اوایل سال آینده نیز تعداد هزار سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند اهدا کنیم.

دبیر قرارگاه مردم‌یاری، محرومیت‌زدایی و سازندگی سپاه در حاشیه مراسم ازدواج زوج‌های جوان شیعه و سنی در زاهدان هم گفت: سپاه در کنار مأموریت اصلی خود بحث مردم‌یاری و مردم‌دوستی را در برنامه‌های همیشگی خود قرار داده است.

توزیع ۳۱۳ سری جهیزیه اهدایی رهبری به زوج‌های جوان سیستان و بلوچستان

سردار سرتیپ پاسدار «سید ضیاء‌الدین حزنی» معاون قرارگاه مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی کل سپاه نیز در این مراسم تظهار داشت: همزمان با ایام ولادت باسعادت حضرت زهرا (س) در سراسر کشور توزیع جهیزیه‌های اهدایی رهبر معظم انقلاب اسلامی به زوج‌های جوان از کالا‌های کاملاً ایرانی در حال انجام است؛ آن هم از کارخانه‌هایی که تعطیل و یا نیمه‌تعطیل بودند.

وی اضافه کرد: سپاه پاسداران در کنار ایجاد امنیت پایدار در منطقه، با انجام فعالیت‌های محرومیت‌زدایی خود به دنبال ایجاد خوشحالی و شور و نشاط در بین مردم بوده و با کمک سایر نهاد‌ها در امر ازدواج آسان پیشقدم است.

سردار حزنی همچنین از مسئولان قرارگاه قدس و سپاه سلمان درخواست کرد که نسبت به شناسایی زنان سرپرست خانوار جهت ایجاد اشتغال برای آنان تا پایان سال جاری اقدام کند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار