برگزاری پنجمین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان

پنجمین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان در سالن جلسات استانداری برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۱۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲ - 30December 2023

برگزاری پنجمین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، پنجمین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در سالن جلسات استانداری این استان برگزار شد.

سرتیپ دوم « غلامرضا جعفری» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در این جلسه اظهار داشت: در سال جاری پیکر مطهر ۱۶شهیدگمنام به استان اختصاص داده شد که به آرامگاه ابدیشان در نقاط مختلف استان منتقل شدند. باهمت مسئولان و مردم، در ۱۶روز، پیکر مطهرشهدای گمنام در ۱۳شهرستان و در بیش از ۴۰ بخش و روستا زینت بخش مدارس،دانشگاه ها،تکایا و مساجد شد.

وی گفت: از تمام فضا و بسترها برای استقبال این شهدا استفاده شد.یکی از مناسبت های پیش رو گرامیداشت روز مقاومت است که چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی است که برنامه ریزی های لازم برای بزرگداشت این روز انجام شده است.

این مسئول افزود: توجه و استفاده از فضای مجازی در ترویج اندیشه های سردار سلیمانی یکی از راه های تبیین این اهداف است.دیدار از خانواده شهدا،عطرافشانی مزارشهدا،مسابقات ورزشی و برنامه های فرهنگی نیز از جمله برنامه هایی است که قرار است در این ایام انجام شود.

« محمد کرمی» استاندار سیستان و بلوچستان ابراز داشت: مسلمانان در مقابل همه هجمه های دشمن ایستاده اند و نقشه هایشان را نقش برآب کردندکه همان اراده الهی است.

وی یادآور شد: شهدا نگاه توحیدی داشتند وبه دنبال رضای الهی بودند که باید نگاه توحیدی در جامعه ترویج پیداکند.

کرمی ادامه داد: اگر یادواره ای برای شهیدی برگزار میشود برای ترویج و توسعه نگاه توحیدی در جامعه است.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ماهم اکنون درجنگ شناختی قرار گرفته ایم که دو ابزار دارد یکی فضای مجازی و دیگری رسانه است.

این مسئول ادامه داد: شرط پیروزی در همه زمینه ها با خدا بودن است. دین به خدا وصل است و کسی هم که به خدا وصل است، اراده اش قوی است و هیچگاه ناامید نمی‌شود. خانواده شهدا از جان جگرگوشه هایشان برای دفاع از کشور گذشتند و باخدایشان عهد و پیمان بستند.

وی متذکر شد: دشمن در صحنه های مختلف سعی در مقابله باملت ایران راداشته اما به لطف و عنایت خدا ملت ایران همچنان در مقابلشان با بصیرت و آگاهی ایستاده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها