فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

مکتب شهید سلیمانی تاریخ‌ساز و پرورش‌دهنده نسل‌های آینده است

سردار کریمی گفت: شهادت شهید سلیمانی طوفان بزرگی در بین ملت‌های آزادی خواه به پا کرد و امت‌ها را در نقاط مختلف جهان بیدار و آگاه کرد.
کد خبر: ۶۴۱۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹ - 29December 2023

مکتب شهید سلیمانی تاریخ ساز و پرورش دهنده نسل‌های آینده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سردار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در آیین گرامیداشت سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در خمین اظهار داشت: اگر امروز معادلات با محوریت انقلاب اسلامی و گفتمان امامین انقلاب تعریف می شود این به برکت مجاهدت های شهید قدس، حاج قاسم سلیمانی و همرزمان او همچون سید رضی موسوی است چراکه حاج قاسم در جهان اسلام و در بین ملت ها امت سازی کرد.

وی گفت: شهید سلیمانی با الگوگیری از مکتب امامین انقلاب و راه اندازی بسیج مردمی در منطقه ظرفیت های مختلف در کشورها را برای دفاع از اسلام پای کار آورد و لذا حاج قاسم از ارکان اساسی مقابله با نقشه ها و راهبردهای استکبار جهانی در منطقه بود.

وی ادامه داد: شخصیت کامل و الهام بخش شهید سلیمانی برگرفته از تربیت فاطمی، فرهنگ علوی و عمل حسینی و عاشورایی است و ایمان واقعی به خدا، بصیرت، دشمن شناسی، مردم دوستی، خدمت صادقانه به مردم و دشمن ستیزی از فاکتورهای مهم مکتب شهید سلیمانی است.

سردار کریمی عنوان کرد: شهادت شهید سلیمانی طوفان بزرگی در بین ملت های آزادی خواه به پا کرد و امت ها را در نقاط مختلف جهان بیدار و آگاه کرد و امروز به برکت مکتب شهید سلیمانی جبهه مقاومت روز به روز بالنده تر و با قوت تر از گذشته به مسیر خود ادامه می دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار