دارنده دو مدال نقره تانگ ایل مودو:

بزرگترین آرزویم زیارت رهبر معظم انقلاب اسلامی است

«محمدلو» دارنده دو مدال نقره تانگ ایل مودو گفت: بزرگترین آرزوی من دیدن رهبر معظم انقلاب اسلامی و زیارت ایشان از نزدیک است.
کد خبر: ۶۴۰۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹ - 26December 2023

بزرگترین آرزوی این قهرمان ورزشی، زیارت مقام معظم رهبری است//اتونشر//به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «شهدا قهرمانان واقعی این کشور هستند» جمله‌ای که «میلاد مهاجری» مدال آور زنجانی در آیین استقبال از قهرمانان و برگزیدگان در مسابقات جهانی تانگ ایل مودو ۲۰۲۳ کنیا عنوان کرد.

همواره حیاط مجموعه ورزشگاه انقلاب میزبان ورزشکاران و مدال‌آوران فراوانی است که در مسابقات مختلف با درخشش خود پرچم ایران را برافراشتند، در این میان آیین استقبال ورزشکاران و مدال‌آوران زنجانی در مسابقات جهانی تانگ ایل مودو ۲۰۲۳ کنیا در این مجموعه متفاوت‌تر از همیشه برگزار شد چرا که قهرمانان زنجانی مدال‌های خود را تقدیم مهمان خوشنام این مجموعه کردند، دو مدال طلا توسط «لیلا زارع»، دو مدال نقره توسط «کوثر محمدلو» و یک مدال نقره توسط «میلاد مهاجری»، مدال‌های تقدیم شده توسط ورزشکاران قدرشناس زنجانی به شهید گمنام مدفون شده در مجموعه انقلاب بود.

«اسماعیل کریمی» سرمربی و سرپرست تیم اعزامی جمهوری اسلامی ایران و رئیس گروه تانگ ایل مودو کشور در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌ پرس از زنجان با اشاره به اینکه در ماه گذشته بچه‌های استان زنجان راهی کنیا شدند که خوشبختانه تیم ایران که تعداد زیادی از آنها زنجانی بودند توانستند در مسابقات بدرخشند، اظهار داشت: ورزشکاران ۱۵ کشور مختلف در این مسابقات حضور داشتند و ایران بعد از نیجریه و کنگو کشور سوم برگزیده در این مسابقات بود.

میلاد مهاجری که در وزن منهای ۹۵ مدال نقره مسابقات را کسب کرده در حاشیه آیین استقبال از قهرمانان و برگزیدگان زنجانی در مسابقات جهانی تانگ ایل مودو ۲۰۲۳ کنیا گفت: همیشه آرزو داشتم مدال جهانی کسب کنم تا آن را تقدیم شهدا کنم، چرا که شهدا به ویژه شهدای گمنام قهرمانان واقعی جامعه هستند.

در ادامه کوثر محمدلو دارنده دو مدال نقره با تقدیم مدال خود به شهید گمنام تدفین شده در مجموعه انقلاب زنجان ابراز داشت: بزرگترین آرزوی من دیدن رهبر معظم انقلاب اسلامی و زیارت ایشان از نزدیک است.

لیلا زارع نیز دارنده دو مدال طلای مسابقات جهانی تانگ ایل مودو ۲۰۲۳ کنیا با اشاره به اینکه همیشه در محوطه مجموعه انقلاب به یادمان شهید گمنام ادای احترام می‌کردم، گفت: آرزو داشتم یک روز با کسب مدال مسابقات و تقدیم آن به شهید گمنام به وی ادای احترام کنم.

دارنده دو مدال طلای مسابقات جهانی تانگ ایل مودو ۲۰۲۳ کنیا با اشاره به اینکه برادرزاده دو شهید بزرگوار است، متذکر شد: اما همیشه آرزو داشتم مدال خود را تقدیم شهدایی کنم که گمنام هستند.

وی گفت: این شهدا با گذشتن از جان خود تلاش کردند تا امروز در کمال آرامش بتوانیم در مسابقات ورزشی حضور داشته و پرچم کشور را برافراشته کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار