در افتتاحیه «به وقت عاشقی ۱:۲۰» مطرح شد؛

مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس: ساخت سراسرنمای «مقاومت» به همت شهید سلیمانی انجام شد

سردار ناظر گفت: سراسر نمای مقاومت با طراحی خود ایشان ایجاد شد و هفته قبل از شهادت قرار بود برای افتتاح حضور یابند که شهادت ایشان اتفاق افتاد و دوستان شهید در نیروی قدس ادامه کار را دنبال کردند و نام شهید سلیمانی را بر آن نهادند.
کد خبر: ۶۴۰۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴ - 24December 2023

ساخت سراسرنمای حاج قاسم به همت خود او انجام شدبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار «محمدقاسم ناظر» مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس امروز (یکشنبه) در مراسم «به وقت عاشقی ۱:۲۰» که در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با حضور معاون شهردار تهران، «ناصر ابوشریف» نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران و برخی مدیران شهری برگزار شد، اظهار داشت: ان‌شاءالله میزبان ۱۲ هزار نفر از شهروندان عزیز در سراسرنمای شهید سلیمانی (مقاومت) هستیم و بر این اعتقادیم که امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

سردار ناظر افزود: یکی از روز‌های سخت ما، ۱۳ دی سال ۱۳۹۸ درباره شنیدن خبر شهادت سردار سلیمانی بود که شوک بزرگی به ما داد، به طوری که هنوز بعد از سال‌ها داغ شهادتش برای ما تازه است. البته در غیاب ایشان هم ملت ایران بی‌دفاع نخواهد ماند چراکه بی گمان حاج قاسم‌های زیادی در مکتب او پرورش یافته و ظهور و بروز خواهند یافت. شهادت تنها چیزی بود که می‌توانست پایان تلاش‌های خستگی ناپذیر تو باشد.

مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تصریح کرد: موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ آماده میزبانی از مردم است. سراسر نمای مقاومت با طراحی خود ایشان ایجاد شد و هفته قبل از شهادت قرار بود برای افتتاح حضور یابند که شهادت ایشان اتفاق افتاد و دوستان شهید در نیروی قدس ادامه کار را دنبال کردند و نام شهید سلیمانی را بر آن نهادند. لازم است از معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و ستاد گردشگری که زمینه را برای این بازدید‌ها فراهم کردند تشکر کنم.

گفتنی است؛ در رویداد «به وقت عاشقی ۱:۲۰» قرار است از ۳ دی تا ۱۱ بهمن میزبان ۱۲ هزار تن از مردم تهران در سراسرنمای دفاع مقدس باشد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها