نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

حماسه ۹ دی پشتیبانی از ولایت فقیه را ثابت می‌کند

حجت‌الاسلام شاهرخی نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: مردم ایران خالق حماسه تاریخی ۹ دی هستند و پشتیبانی از ولایت فقیه را در این روز ثابت کردند.
کد خبر: ۶۳۹۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹ - 23December 2023

حماسه ۹ دی پشتیبانی از ولایت فقیه را ثابت می‌کند

به گزارش دفاع‌پرس  از خرم آباد، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید احمدرضا شاهرخی» نماینده، ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد امروز شنبه در ستاد گرامیداشت مراسم ۹ دی اظهار داشت: این روز متعلق به مردم و حاصل بصیرت و حماسه‌آفرینی آن‌ها است و در برگزاری گرامیداشت این مناسبت هم خود مردم نقش‌آفرینی خواهند داشت.

وی گفت: مردم لرستان در کنار دیگر مردم ایران اسلامی همچون همیشه پای ارزش‌ها و آرمان‌های خود ایستاده‌اند و با تمام قدرت پشت سر مقام عظمای ولایت برای حفظ این نظام تلاش خواهند کرد.

فرمانده سپاه لرستان نیز در این نشست با بیان اینکه حماسه نهم دی را مردم رقم زدند اظهار کرد: همواره از ابتدای عمر انقلاب اسلامی تاکنون اقشار مختلف نقش آفرینی کرده اند.

سردار نعمت‌اله باقری فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه ۹ دی حضور مردم در صحنه و لبیک گفتن آن‌ها به ندای رهبری بود و باید اجتماعات به طور کامل توسط مردم برگزار شود، گفت: همچنین در ۹ دی سه کلمه ولایت، مردم و سربازی ولایت، کلیدواژه این مناسبت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار