فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی:

خون شهدا تضمین‌کننده امنیت پایدار در مرزها است

امیر سرتیپ دوم ستاد «شاطری» گفت: امروز گوشه‌ای از مرز را پیدا نمی‌کنید که آغشته به خون شهید نباشد به همین دلیل مرزهای ما با خون شهدا پایدار هستند.
کد خبر: ۶۳۹۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵ - 23December 2023

ططبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، امیر سرتیپ دوم ستاد «جلیل شاطری» فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی امروز (شنبه) در مراسم تشییع پیکر شهید «علی حسن‌زاده» در آرین‌شهر شهرستان قاینات، اظهار داشت: شهید «حسن‌زاده» برای ایجاد امنیت پایدار در مرز به شهادت رسید که هم به وجودش افتخار می‌کنیم و هم مدیون شهدا هستیم.

وی با بیان اینکه زمین و آسمان شاهد رشادت‌های شهدایی است که رفتند و جانشان را تقدیم کردند تا ایران بماند و ایرانی در امنیت و آرامش زندگی کند، گفت: کشور، وطن و مرز ما نیاز به این جوانان دارد که شجاعانه بایستند و مردانه به شهادت برسند.

فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی عنوان کرد: امروز گوشه‌ای از مرز را پیدا نمی‌کنید که آغشته به خون شهید نباشد به همین دلیل مرزهای ما با خون شهدا پایدار هستند لذا این رشادت‌ها و ایثارگری‌ها باید به نسل جوان و نوجوان امروز و آیندگان منتقل شود تا قدر آسایش و آرامش جامعه را بدانند.

سرتیپ دوم ستاد شاطری افزود: برای این نیامده‌ام که به شما خیرمقدم بگویم بلکه همرزم و برادر عزیزم دیروز با قدم‌های استوارش در کوچه و خیابان‌های این شهر شهید پرور قدم می‌زد و امروز ما نشسته‌ایم و به پیکر مطهرش سلام می‌دهیم.

وی اضافه کرد: اشک من از سر استیصال نیست بلکه امروز شاهد تشییع شهید مطهر، هم‌مرز و برادری هستم که تا دیروز در سنگرش قد و بالای رعنایش را می‌دیدم که با اسلحه پر از فشنگ آماده بود در برابر هر اهریمی بایستد و از فردا باید در سنگری حضور پیدا کنم که قامت رعنای شهید را نمی‌بینم.

فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: این شهید درس عزت، افتخار و آزادگی را به همرزمانش نشان و شجاعانه جانش را از دست داد، امروز در این مراسم با شهید وداع نمی‌کنیم بلکه کسب اجازه و تجدید پیمان می‌کنیم که مرزها همچنان پایدار بماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار