همزمان با دور دوم سفر رئیسی به استان گلستان؛

رئیس بنیاد شهید به استان گلستان سفر کرد

همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان گلستان، قاضی‌زاده هاشمی وارد گرگان شد.
کد خبر: ۶۳۹۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴ - 22December 2023

سفر رئیس بنیاد شهید به استان گلستانبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این سفر از مجتمع آماده افتتاح فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان گلستان بازدید کرد.

این پروژه که از ۱۸ سال قبل ساخت آن آغاز شده و از سال ۹۵ تا ۱۴۰۰ ساخت آن متوقف شده بود، طی ۲ سال گذشته با پیگیری‌های رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت سیزدهم ۲ فاز نخست آن تکمیل و آماده افتتاح شده است.

فاز سوم که مربوط به بخش توانبخشی و درمان می‌شود نیز هم اکنون تامین اعتبار شده تا یکماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

یکی دیگر از برنامه‌های معاون رییس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این سفر بازدید از پروژه در حال احداث خانه ایثار روستاى قرن آباد گرگان بود. با تکمیل این پروژه که شامل ۱۳ سوئیت اقامتی با امکانات اقامتی و درمانی خواهد بود والدین معزز شهدا از خدمات تفریحی و اقامتی آن بهره‌مند خواهند شد.

در این سفر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با جمعی از خانواده معطم شهدا و ایثارگران معزز شهرستان آق قلا و ترکمن صحرا دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست صمیمی سه نفر از ایثارگران معزز به نمایندگی از جامعه ایثارگری شهرستان آق‌قلا و ترکمن صحرا، مسایل و مشکلات مرتبط با ایثارگران معزز این منطقه را مطرح کردند.

دیدار با ائمه جمعه، روحانیون، علما و نخبگان شهرستان آق‌قلا از دیگر برنامه‌های دکتر قاضی زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این سفر بود. در این نشست صمیمی وی بیان کرد: در همه امور ما اگر خودمان را مسئول بدانیم گشایش رخ می‌دهد، اقتصاد را هم خود مردم می‌توانند اصلاح کنند.

یلدای شهدایی در منزل شهیدان حبیب لی با حضور پدر و وابستگان شهیدان معزز عبدالرحمن و محمد حبیب لی در شهرستان آق قلا با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از دیگر برنامه‌های رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این سفر بود.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها