فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران خبر داد؛

خدمات ارزشمند پایگاه‌های مقاومت در زمینه اشتغال‌زایی

سردار ذوالقدر با اشاره به خدمات ارزشمند پایگاه‌های مقاومت در زمینه اشتغال‌زایی، گفت: پنجمین مرحله از اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان در استان تهران، با اهدای ۴۰۰ سری جهیزیه به ارزش حدود ۵۰ میلیون تومان اجرایی شد.
کد خبر: ۶۳۹۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷ - 19December 2023

اهدای ۴۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان در شهرستان‌های استان تهران‌به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «احمد ذوالقدر» فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران در حاشیه اهدای ۴۰۰ سری جهیزیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران پنجمین مرحله از اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان را در جوار حرم حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار کرد.

سردار ذوالقدر افزود: در سال‌های اخیر و پس از شیوع کرونا تا به امروز در حدود شش هزار سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در استان تهران اهدا شده است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران ادامه داد: ۴۰۰ سری جهیزیه امروز به شهرستان‌های استان تهران ارسال می‌شود و احتمال افزایش آن توسط خیرین شهرستانی نیز وجود دارد.

وی اضافه کرد: جهیزیه‌های ارسالی ۱۱ قلم کالای اساسی و مورد نیاز خانوار‌ها و با ارزش تقریبی ۴۵ تا ۵۰ میلیون تومان است.

سردار ذوالقدر تصریح کرد: اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان به دو هزار و ۱۰۰ پایگاه مقاومت در شهرستان‌های استان تهران به منظور اهدای بسته‌های شب یلدایی به نیازمندان شناسایی‌شده، اعطا شد که این اعتبار نیز در پایگاه‌ها افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: یک میلیون و ۷۰۰ هزار بسته مومنانه در زمان مقابله با کرونا تحویل مددجویان و ۲۰۰ خانه مسکونی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان تهران بازسازی شد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) در پایان خاطرنشان کرد: پایگاه‌های مقاومت در سراسر استان تهران در زمینه اشتغال‌زایی نیز خدمات ارزشمندی داشتند و برخی سرپرست‌های خانوار با کمک واحد کارآفرینی سپاه در حال حاضر شاغل و کارآفرین شدند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار