رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح:

جبهه مقاومت کابوس رژیم صهیونیستی شده‌ است

حجت‌الاسلام «پورخاقان» گفت: نیرو‌های انصارالله یمن و حزب‌الله لبنان و حشدالشعبی عراق و حماس کابوس آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی شده‌اند.
کد خبر: ۶۳۸۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶ - 18December 2023

ایثار شهیدان دفاع مقدس منشا خودباوری و رشادت امروز جبهه مقاومت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، مراسم خاکسپاری شهید گمنام دفاع مقدس در محل سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان فارس با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین «احمدرضا پورخاقان» رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح و جمعی از مسئولان استانی و حضور مردم شیراز در یادمان شهید گمنام برگزار شد.

حجت‌الاسلام «پورخاقان» در این مراسم اظهار داشت: یکی از برکات خاکسپاری این شهدای خوشنام در ادارات آن است که مسئولان بدانند برای حفظ این انقلاب چه خون‌ها ریخته شده و چه جان‌های پاکی فدا شده.

وی اضافه کرد: بر ما واجب است که با رفتار و کردار خود و ارج نهادن به ارزش‌های انقلاب و حفظ شأن ارباب رجوع در خدمتگزاری بی منت به این مردم فهیم و غیور کوتاهی نکنیم و با رفتار خود حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهداء باشیم.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح بیان کرد: اگر دیروز رژیم اشغالگر فلسطین ارتش چند کشور عربی را شکست داد و سرزمین‌های مسلمین را اشغال کرد، امروز شاهد شکست سنگین این رژیم سفاک از چند گردان قسام و حماس هستیم، به یقین جبهه مقاومت این خودباوری و رشادت را از جانفشانی رزمندگان اسلام در طول ۸ سال دفاع مقدس و ایثار شهیدان آموخته است،

حجت‌الاسلام پورخاقان گفت: نیرو‌های انصارالله یمن و حزب‌الله لبنان و حشدالشعبی عراق و حماس کابوس آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی شده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار