خلیل الحیه:

حماس هرگز تسلیم تهدیدات و فشار‌ها نخواهد شد

نائب رئیس دفتر سیاسی حماس در نوار غزه گفت: مذاکره در مورد مبادله اسرا تنها بعد از توقف جنگ انجام خواهد شد، حماس هرگز تسلیم تهدیدات و فشار‌ها نخواهد شد.
کد خبر: ۶۳۸۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸ - 17December 2023

هر کسی به نابودی حماس فکر می‌کند، متوهم استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «خلیل الحیه» نایب‌رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه گفت: مقاومت با اشغالگران مقابله کرده و ضربات سختی به نیرو‌ها و ادوات جنگی آن‌ها وارد کرده است. مقاومت پایدار است و قادر است ضربات سخت‌تری به دشمن وارد کند.

الحیه ادامه داد: جنگ و جنایات باید متوقف شود آنگاه در مورد مبادله اسرا و کمک‌رسانی به مردم غزه مذاکره خواهد شد. به محض توقف جنگ، ما آماده توافقی فراگیر برای مبادله اسرا هستیم. عاقلانه و منطقی نیست زیر آتش دشمن جنایتکار توافق مبادله اسرا را امضا کنیم. دشمن جنایات خود را متوقف کند و از غزه عقب‌نشینی کند، آن‌وقت ما آماده مبادله اسرا هستیم. حماس تحت هیچ شرایطی تسلیم فشار و تهدیدات دشمن نخواهد شد.

وی تصریح کرد: ورود روزانه ۱۰۰ کامیون به غزه برای کمک‌رسانی به مردم این باریکه کفایت نمی‌کند. دشمن در هیچ نقطه از غزه، خان یونس، شمال و هیچ منطقه‌ای آرامش نخواهد داشت. مقاومت از توانمندی و امکاناتی برخورد است که می‌تواند روزها، هفته‌ها و ماه‌ها پایداری و مقاومت کند. به امت و ملت خود اطمینان می‌دهیم که مقاومت، پایدار و در شرایط خوبی است.

این مقام ارشد حماس خاطرنشان کرد: ملت فلسطین تسلیم‌ناپذیر است و در سرزمین خود پایدار می‌ماند و از مقاومت حمایت می‌کند. ما به دفاع از این سرزمین تا آزادسازی آن و مقدساتمان ادامه می‌دهیم. آنچه اکنون اهمیت دارد، توقف این جنگ و جنایات جنون‌آمیز است.

الحیه تأکید کرد: واضح و روشن است که به دنبال وحدت و یکپارچگی ملت فلسطین در غزه و کرانه باختری هستیم. روز بعد از جنگ در غزه، روز پیروزی است و هر کس به نابودی حماس فکر کند، کاملاً توهم زده است. هدف ما توقف جنگ است، سپس سراغ بازسازی غزه خواهیم رفت و پس از آن در مورد اسرا صحبت خواهیم کرد.

نایب رئیس دفرت سیاسی حماس در پایان گفت: طوفان الاقصی پاسخی به بی‌احترامی به ملت فلسطین و پایمال کردن حقوق آن و تجاوزات علیه مقدسات ما و تلاش برای نابودی قضیه فلسطین بود. ما ملت فلسطین با یک تهاجم وحشیانه و ظالمانه در سرتاسر این سرزمین مواجه هستیم. هدف اساسی ما توقف جنگ و جنایات علیه ملت فلسطین و چگونگی امدادرسانی به آن است.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار