مردم گناباد از پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس استقبال کردند

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مردم انقلابی و ایثارگر گناباد از گمنام تک دشمن در زبیدات در ورودی این شهر استقبال کردند.
کد خبر: ۶۳۸۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲ - 17December 2023

مردم گناباد از پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس استقبال کردندبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، قشرهای مختلف مردم، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مسوولان، فرماندهان و کارکنان نظامی و انتظامی با حضور در آیین استقبال از این شهید گمنام دوران دفاع مقدس در مرقد علامه بهلول گنابادی بار دیگر بر دفاع از آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تاکید کردند.

آیین وداع و تجدید بیعت با این شهید گمنام دوران دفاع مقدس روزهای ۲۷ تا ۲۹ آذرماه جاری در تعدادی از مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و با حضور دانش‌آموزان و دانشجویان گنابادی برگزار می‌شود.

پیکر مطهر این شهید والامقام پنجشنبه ۳۰ آذر از مصلای امام خمینی (ره) تا چهارراه شهید احمدیان گناباد تشییع می‌شود و سپس برای خاکسپاری به شهر «روشناوند» از توابع بخش مرکزی این شهرستان انتقال پیدا می‌کند.

سن تقریبی این شهید گمنام دوران دفاع مقدس در زمان شهادت ۱۹ سال تخمین زده شده و مربوط به تک دشمن بعثی در تیرماه ۱۳۶۷ و در منطقه مرزی «زبیدات» است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار