مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان خبر داد: 

تشییع ۱۰ پیکر شهید گمنام از مسجد جامع زاهدان

سردار «جعفری» گفت: فردا صبح پیکر ۱۰ شهید گمنام از مسجد جامع زاهدان تشییع می‌شود.
کد خبر: ۶۳۸۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱ - 16December 2023

تشییع ۱۰ پیکر شهید گمنام از مسجد جامع زاهدانبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، سرتیپ دوم « غلامرضا جعفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در اطلاعیه‌ای از مردم زاهدان برای حضور در مراسم تشییع پیکر مطهر ۱۰ شهید گمنام که صبح فردا ساعت ۸ صبح از مقابل مسجد جامع زاهدان، مصادف با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می‌شود، دعوت کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

فرهنگ ایثار و مقاومت و ایستادگی به برکت هشت سال دفاع شکل گرفته، به نحوی که امروز خیلی از جوان‌ها در سراسر جهان این فرهنگ و الگو را مؤثر‌ترین راه مقابله با کفر و استکبار انتخاب کردند.

سلام بر شهیدان گمنام، گمنام در میان خاکیان و معروف در عرصه افلاکیان. فداکارانی که پس از گذشت سالیان دراز از لحظه شهادتشان کشور را با رائحه معنویت و جهاد، معطّر می‌سازند و پرچم افتخار به خون‌های ریخته شده در راه اسلام و قرآن را، بیش از پیش به اهتزاز در می‌آورند.

 تقارن تشییع پیکر این مسافرانِ به خانه برگشته، با روز شهادت صدیقه طاهره سلام‌الله‌علیها مبشّر ابدیّت یاد و خاطره آنان و مژده‌بخش خیر کثیری است که از ناحیه آنان برای کشور امام زمان روحی‌فداه فراهم خواهد آمد

اینجانب از مردم شهید پرور زاهدان و به‌ویژه عاشقان و دلدادگان فاطمه الزهراءسلام الله علیها دعوت می‌نماید، تا با حضور در آیین تشییع پیکر مطهر ۱۰ تن از شهدای عزیز، روز یکشنبه ۱۴۰۲/۹/۲۶ در زاهدان از ساعت ۸ صبح از مقابل مسجد جامع زاهدان بار دیگر پیوند و پیمان ابدی خود را با آرمان سرخ و عاشورایی شهدا تجدید نمایند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار