در افتتاحیه «به وقت عاشقی ۱:۲۰» مطرح شد؛

نماینده جهاد اسلامی در ایران: وضعیت امروز فلسطین ماهیت ارزش‌های غرب را افشا کرد/ به مقاومت ادامه خواهیم داد

ابوشریف گفت: وضعیت امروز فلسطین ماهیت بسیاری از ارزش‌های اخلاقی و انسانی مورد ادعا در غرب را افشا کرد. در جنگ عزه توحش و ددمنشی غیرعادی استکبار را شاهد بودیم و به خاطر قتلی که انجام می‌شود جنایت‌ها را می‌بینیم و افشای آن اهمیت دارد.
کد خبر: ۶۳۷۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷ - 24December 2023

فلسطین ماهیت ارزش‌ها را نشان داد/ به مقاومت ادامه خواهیم دادبه گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، «ناصر ابوشریف» نماینده جهاد اسلامی در ایران امروز (یکشنبه) در  مراسم «به وقت عاشقی ۱:۲۰» که در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با حضور معاون شهردار تهران، «ناصر ابوشریف» نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران، سردار «محمدقاسم ناظر» مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و برخی مدیران شهری برگزار شد، اظهار داشت: با سؤالات زیادی در شبکه‌های اجتماعی مواجه هستیم که آیا فلسطین مستحق این‌همه رنج و قتل و نابودی است؟! استقامت از نظر من یک وظیفه است و اسلام مبتنی بر استقامت و ایمان به خداست. تعریف اسلام بر اساس ایمان و استقامت است.

ابوشریف ادامه داد: ما اگر مسلمانیم، مامور به اسقامت و جهاد و امر به معروف و نهی از منکر هستیم. اگر بشر این کار‌ها را انجام ندهد سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

نماینده جهاد اسلامی در ایران تصریح کرد: بر اساس آیات قرآنی خداوند کتب آسمانی و انبیا (علیم‌السلام) را فرستاد تا اهل حق در برابر اهل باطل بایستند. از صدر اسلام بسیاری افراد شهید شدند و تمام سختی‌ها را به خاطر ایمان تحمل کردند و این بزرگترین پیروزی است. نباید در مقابل دشمن تسلیم شد و دست بر نداشتن از ایمان، اوج استقامت است.

وی تصریح کرد: امام حسین (ع) بهترین مثال در این زمینه است که خود و خانواده‌اش به شهادت رسیدند و به اسارت درآمدند، اما با شهادت، در مسیر ایمان شکست نخوردند، بلکه بزرگترین پیروزی را به دست آوردند و ما بعد از قرن‌ها پرچم او را برافراشته‌ایم و معتقدیم خون بر شمشیر پیروز خواهد شد.

ابوشریف در خصوص وضعیت امروز غزه گفت: بسیاری از غزه می‌پرسند، اینکه آیا مستحق تحمل این‌همه داغ شهید و مجروح و ویرانی است؟ ما می‌گوییم مقاومت خیلی چیز‌ها را مشخص کرد و به رغم تلفات و آواره‌هایی که دادیم زاویه دید بزرگی را به جهانیان داد. جهان، ماهیت انگلیس و آمریکا و موسسات بین‌المللی حقوق بشری را درک کرد، خیلی‌ها می‌پرسند این‌همه موسسات بین‌المللی چه کردند؟ اما دنیا فهمید نهاد‌ها و اتحادیه سران اسلام و عرب کاری نکردند.

نماینده جهاد اسلامی در ایران افزود: وضعیت امروز فلسطین ماهیت بسیاری از ارزش‌های اخلاقی و انسانی مورد ادعا در غرب را افشا کرد. در جنگ عزه توحش و ددمنشی غیرعادی استکبار را شاهد بودیم و به خاطر قتلی که انجام می‌شود جنایت‌ها را می‌بینیم و افشای آن اهمیت دارد. آمریکا سرکرده اغتشاشات سال گذشته ایران به بهانه دفاع از زنان بود در حالی که این‌ها فقط می‌خواهند از زنان استفاده ابزاری  برای مقاصد خود کنند وگرنه هیچ اعتقادی به این ارزش‌ها ندارند.

وی گفت: الان در غزه ۳۲ هزار نفر شهید و مفقود داریم که بیشتر این‌ها زنان و کودکان هستند؛ کجاست حقوق زنان و کودکان؟ ۵۵ هزار زن باردار در غزه وجود دارد و یک بیمارستان برای زایمان‌ آنها نیست. موسسات بین‌المللی و سازمان جاسوسی آمریکا تمام این اسناد و آمار را دارند، اما واکنش‌شان برابر حقوق این افراد و جنایت بی‌سابقه‌ای که مقابل دوربین‌ها علیه آنها انجام می‌شود چگونه است؟

ابوشریف تاکید کرد: ما به مقاومت ادامه می‌دهیم و بزرگترین کشوری که در مقابل‌ این ظلم جهانی کنار ما ایستاد جمهوری اسلامی ایران بود. شهید حاج قاسم سلیمانی در مقابل استکبار و توحش غرب که هدف داشتند در منطقه فساد را رواج دهند، ایستاد؛ مبارزین ما نیز با کمبود امکانات ایستادند و هنوز می‌ایستند.

وی با اشاره به بودجه نظامی آمریکا و غرب گفت: بودجه دفاعی آمریکا ۸۸۰ میلیارد دلار در یک سال است و در زمان جنگ عراق و افغانستان هزار میلیارد دلار بود، اما ما با امکانات اندک مقابل این دشمن ایستاده‌ایم و پیروزی‌هایی نیز به دست آورده‌ایم. پیش از این خیلی‌ها به یمنی‌ها می‌خندیدند، اما همین یمنی‌ها امروز در برابر غرب ایستاده و آنان را به چالش کشیده؛ ناو‌های غربی و حامیان رژیم صهیونیستی را به چالش کشیده و این مصداق ایمان و استقامت است.

ابوشریف گفت: گروه‌های مقاومت منطقه مقابل آمریکا و همپیمانانش که تجهیزات پیشرفته دارند ایستادند و به یاری خداوند باز هم پیروز می‌شویم، پیروزی ما حتمی خواهد بود.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار