ما متحدیم/

اعزام دانش آموزان خاشی به اردوی راهیان نور

دانش آموزان دختر شهرستان خاش در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس در جنوب اعزام شدند.
کد خبر: ۶۳۷۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹ - 14December 2023

اعزام دانش آموزان خاشی به اردوی راهیان نوربه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، دانش آموزان دختر شهرستان خاش در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی ۸سال دفاع مقدس در جنوب اعزام شدند.

حجت‌الاسلام «حسن شیبک» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان خاش ضمن تاکید بر بهره‌برداری مفید دانش‌آموزان از این اردو، گفت: اردوهای راهیان نور در کنار آشنایی دانش‌آموزان در سنین پایین با ارزش‌های ۸ سال دفاع مقدس، فرصت مناسبی برای تعالی معنوی فرزندان ماست.

حجت‌الاسلام شیبک عنوان کرد: دانش‌آموزان الواح سفیدی هستند که بهترین زمان برای نقش‌پذیری و تعیین سیر فکری آنان به سمت معنویات و ارزش اسلامی می‌باشد.

وی افزود: فرزندان ما داستان‌های زیادی از ۸ سال دفاع مقدس و وقایع آن شنیده‌اند که این سفر بهترین فرصت برای لمس محسوس آن وقایع می‌باشد.

حجت الاسلام شیبک تصریح کرد: امید است تمامی دانش‌آموزان ما به‌ویژه دانش‌آموزان دختر جامعه با تفکر و غور در ۸ سال جنگ تحمیلی با ارزش‌های نظام و انقلاب بیش‌تر آشنا شده و در راستای دشمن شناسی و بررسی اهداف آن با بصیرت برخورد کنند.

امام جمعه موقت خاش خاطرنشان کرد: جنگ تحمیلی دانشگاهی بود که مردانی مخلص و شجاع در آن درس مردانگی، دلاوری، ایثار و شهادت نه تنها به کشور بلکه به جهانیان داده و ثمره آن قدرت اول منطقه شدن کشور و الگو شدن آن برای جهانیان است.

 ۳۷ دانش‌آموز دختر شهرستان خاش در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها