استقبال از شهید گمنام دفاع مقدس در خاش

همزمان با استقبال و میزبانی شهروندان خاشی از پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس، مراسم محفل انس با قرآن مجید در جوار شهدا و عزاداری ایام فاطمیه سالروز شهادت حضرت زهرا (س) با حضور اقشار مختلف مردم در محل حسینیه صاحب الزمان (عج) خاش برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۷۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴ - 14December 2023

استقبال از شهید گمنام دفاع مقدس در خاشبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، همزمان با استقبال و میزبانی شهروندان خاشی از پیکر مطهر شهید گمنام ۸ سال دفاع مقدس، مراسم محفل انس با قرآن مجید در جوار شهدا و عزاداری ایام فاطمیه سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا سلام علیها با حضور اقشار مختلف مردم در محل حسینیه صاحب الزمان (عج) خاش برگزار شد.

حجت الاسلام «غلامرضا دهقان» امام جمعه شهرستان خاش ضمن تبریک به مردم شهرستان که افتخار میزبانی این شهید بزرگوار را دارند، گفت: ۸ سال دفاع مقدس؛ میدان حضور بزرگ مردانی بود که فرهنگ ایثار و شهادت را به منصه ظهور رساندند.

حجت الاسلام دهقان بیان داشت: شهادت بالاترین درجه پاداش برای مومنان و مخلصان راه حق است که این امر نشان از عظمت این مهم دارد.

وی تصریح کرد: میدان جنگ تنها جایی بوده که هر کس با هر مسلک، قومیت و باوری با حفظ وحدت و برابری‌ برای یک هدف واحد تلاش کرده و می‌توان گفت راز پیروزی رزمندگان اسلام چیزی جز همین یگانگی و وحدت نبوده است.

دهقان خاطرنشان کرد: ان شاءالله به برکت حضور شهدا در استان بیش از پیش به ریسمان حق چنگ زده و مخلصانه در راه حق و حقیقت پیوند اخوتمان را محکم کنیم.

شهرستان خاش میزبان شهید گمنام دوران دفاع مقدس بود و در مرکز تربیت و آموزش ۰۸، کوی سازمانی امام حسن المجتبی (ع) تیپ ۲۸۸ مستقل زرهی و حسینیه صاحب الزمان (عج) طی مراسمات پرشوری استقبال صورت گرفت.

 شهرستان خاش در سه نقطه از این شهرستان میزبان ۷ شهید گمنام دوران دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار