در آیین اختتامیه نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش انقلابی؛

سرلشکر موسوی: تربیت و آموزش در ارتش معطوف به میدان و عمل است/ برگزاری رزمایش‌ها اثربخشی تربیت و آموزش را در ارتش نشان می‌دهد

فرمانده کل ارتش گفت: نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش انقلابی کار ارزشمندی بود که توسط معاونت تربیت و آموزش صورت گرفته بود تا بازدیدکنندگان در جریان فرآیند تربیت و آموزش در ارتش جمهوری اسلامی ایران قرار بگیرند.
کد خبر: ۶۳۷۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹ - 14December 2023

سرلشکر موسوی: تربیت و آموزش در ارتش معطوف به میدان و عمل است/ برگزاری رزمایش‌ها اثر بخشی تربیت و آموزش را در ارتش نشان می‌دهدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش در آیین اختتامیه نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش انقلابی که صبح امروز (پنج‌شنبه) در ستاد ارتش برگزار شد، اظهار داشت: جمع کردن کلیه فرآیند تربیت و آموزش در ارتش جمهوری اسلامی ایران در یک مجموعه‌ای کار شدنی نیست؛ چرا که این فرآیند بسیار گسترده است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه کار ارزشمندی بود که توسط معاونت تربیت و آموزش صورت گرفته بود تا بازدیدکنندگان در جریان فرآیند تربیت و آموزش در ارتش جمهوری اسلامی ایران قرار بگیرند.

فرمانده کل ارتش با تاکید بر اینکه برگزاری رزمایش‌ها اثر بخشی تربیت و آموزش را در ارتش نشان می‌دهد، افزود: بازدیدکنندگان و مسئولین طی بازدید از این نمایشگاه غافلگیر شده بودند و این جای شکر دارد.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه تربیت و آموزش معطوف به میدان و عمل است، تصریح کرد: این نمایشگاه اثبات کارایی به‌عنوان بخش پایه اثربخشی در ارتش جمهوری اسلامی است و ما بیش از پیش به موضوع اثربخشی توجه می‌کنیم.

فرمانده کل ارتش برپایی رزمایش بزرگ در جاسک را نماد اقتدار علمی و فناوری ارتش دانست و افزود: ارتش در عرصه‌های مختلف دفاعی و کمک به مردم در بلایای طبیعی همچون سیل، زلزله و شیوع بیماری کرونا حماسه‌ها آفرید و به معنای واقعی کلمه درخشید که همه اینها نماد اثربخشی تربیت و آموزش در ارتش است.

وی با تقدیر از بخش تربیت و آموزش افزود: ما نباید به جایگاه امروز بسنده کنیم بلکه باید با تلاش و مجاهدت روز به روز بهتر شویم تا بتوانیم ارتشی در تراز انقلاب اسلامی باشیم؛ امروز دانشگاه و فرماندهی ستاد ارتش خود یک نمایشگاه دیدنی است و امتیازات زیادی دارد.

سرلشکر موسوی با تاکید بر اینکه تربیت و آموزش از دیرباز در ارتش مهم بوده است، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) فرمودند آموزش در نیروهای مسلح یک فریضه است؛ بر این اساس فرمایشات معظم‌له در موضوع آموزش به طور جد در دستور کار ارتش قرار گرفت.

انتهای پیام/271

نظر شما
پربیننده ها