فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک:

امسال تلاش کردیم هم در سطح مدارس و هم سطح استان یادواره شهدا برگزار کنیم

سرهنگ پاسدار مهجوری گفت: مقرر شده قبل از تشییع پیکر یه شهید در روستا‌های استان مرکزی تشیع شود که همه بتوانند پیکر پاک شهدا را تبرک کنند.
کد خبر: ۶۳۷۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰ - 13December 2023

امسال تلاش کردیم هم در سطح مدارس و هم سطح استان یادواره شهدا برگزار کنیمبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «محمد مهجوری» در نشست خبری تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در اراک اظهار داشت: امسال تلاش کردیم هم در سطح مدارس و هم سطح استان یادواره شهدا برگزار کنیم که به لطف الهی انجام شد.

فرمانده سپاه ناحیه اراک افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است امسال تشیع شهدا از میدان شهدا آغاز و از خیابان شهید رجایی، خیابان دکتر حسابی و در نهایت مصلی بیت المقدس اراک و بعد به صورت خودرویی در حوزه علمیه اتم الانبیا مراسم ویژه برگزار می‌شود و سپس مراسم تدفین و خاکسپاری در حوزه علمیه انجام می‌شود.

مهجوری گفت: مقرر شده قبل از تشییع پیکر یه شهید در روستاهای استان مرکزی تشیع شود که همه بتوانند پیکر پاک شهدا را تبرک کنند.

وی بیان داشت: بعد از پایان مراسمات روستایی، شب بیست و پنجم نیز مراسم شبی با شهید در مصلی بیت المقدس برگزار می‌شود و سپس به حسینیه هیات رزمندان عاشقان ثار الله منتقل می شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها