مدیر اندیشکده راهبردی سعداء:

مهمترین جهاد امروز؛ پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام والمسلمین راجی گفت: مهمترین جهاد ما امروز این است که در کنار رهبر معظم انقلاب اسلامی بایستیم و با تشیع انگلیسی که با هدف تفرقه افکنی بین اهل تسنن و شیعیان پایه‌گذاری شده مقابله کنیم.
کد خبر: ۶۳۷۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰ - 12December 2023

مهمترین جهاد امروز؛ اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمدحسین راجی» مدیر اندیشکده راهبردی سعداء در نشست تدبر در قرآن که صبح با حضور علمای اهل سنت خراسان شمالی در محل دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار داشت : یکی از ضروریات دنیای اسلام در شرایط کنونی حفظ اتحاد و یکپارچگی امت اسلام است. دشمن می‌خواهد با مطرح کردن اختلافات بین شیعه و سنی ترویج تشیع انگلیسی بین ما مسلمانان تفرقه ایجاد کند ولی مسلمانان هوشیارانه در برابر این توطئه دشمنان ایستاده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین راجی با بیان اینکه امروز برادران اهل تسنن در نظام جمهوری اسلامی مسئولیت‌های مهمی بر عهده دارند، در ادامه تأکید کرد: به عنوان مثال در بین اعضای کمسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی  که از سری‌ترین جایگاه‌ها است برادران اهل تسنن حضور دارند و امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز از برادران اهل تسنن است.

وی در تکمیل صحبت خود افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی طی فتوایی توهین به مقدسات اهل سنت را حرام اعلام و با صدور این فتوا همه نقشه‌های دشمن مبنی بر ایجاد تفرقه بین مسلمانان را نقش بر آب کردند.

مدیر اندیشکده راهبردی سعداء در انتهای صحبت خود بیان کرد: مهمترین جهاد ما امروز این است که در کنار رهبر معظم انقلاب اسلامی بایستیم و با تشیع انگلیسی که با هدف تفرقه افکنی بین اهل تسنن و شیعیان پایه‌گذاری شده مقابله کنیم.
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار