مشاور و دستیار ویژه فرمانده کل ارتش در امور پدافند هوایی:

کتاب «پرونده‌ای برای هواپیماربایی» اثری متکی بر دانش است

امیر اسماعیلی گفت: نویسندگی یعنی خلق اثر و در این میان خالق کسی است که روحی را در اثری که تولید می‌کند، می‌دمد و نویسنده کتاب «پرونده‌ای برای هواپیماربایی» هم خلق اثر کرده است که اثری مقدس و متکی بر دانش است.
کد خبر: ۶۳۷۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹ - 12December 2023

فرمانده آجا در امور پدافند: کتاب پرونده‌ای برای هواپیماربایی اثری مقدس، دانشی و عالی است

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «فرزاد اسماعیلی» مشاور و دستیار ویژه فرمانده کل ارتش در امور پدافند هوایی در مراسم رونمایی از کتاب «پرونده‌ای برای هواپیما ربایی»، اظهار داشت: در زمینه هوا هر اتفاق و رویدادی که روی می‌دهد اینطور نیست که به نیروی هوایی و یا پدافند هوایی مرتبط باشد. بلکه هر دو در عرصه‌های هوا با هم شریک هستند. در حقیقت همه در این کتاب مقدس شریک هستند.

امیر اسماعیلی گفت: بحث نویسندگی به نظر من خلق اثر است و در این میان خالق کسی است که روحی را در این اثر می‌دمد و نویسنده این کتاب هم ازجمله نویسندگان خوب کشور در عرصه لشکری، کشوری و جنگی است.

مشاور و دستیار ویژه فرمانده کل ارتش در امور پدافند هوایی ادامه داد: در این کتاب شاهد هستیم که قلم نویسنده در این اثر روح تازه‌ای را دمیده است. به نویسنده این کتاب و سایر نویسندگان تبریک عرض می‌کنم که بهترین استفاده را از فرصت نویسندگی برده‌اند. 

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار