آیین تجلیل از خانواده شهید «سید طالب سعیداوی موسوی» در اهواز برگزار می‌شود

آیین تجلیل از خانواده معظم شهید «سید طالب سعیداوی موسوی» از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس استان خوزستان با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا در اهواز دیار سردار سرلشکر شهید «علی هاشمی» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۳۷۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰ - 12December 2023

آیین تجلیل از خانواده شهید «سید طالب سعیداوی موسوی» در اهواز برگزار می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، آیین تجلیل از خانواده معظم شهید «سید طالب سعیداوی موسوی» از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس استان خوزستان با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا در اهواز دیار سردار سرلشکر شهید «علی هاشمی» برگزار می‌شود.

این مراسم امروز (سه‌شنبه 21 آذرماه سال 1402) در آستانه سالروز شهادت بی‌بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) از ساعت 20 آغاز می‌شود که جمعی از ایثارگران، جانبازان، رزمندگان اسلام و بسیجیان نیز در این برنامه حضور می‌یابند.

آیین تجلیل از خانواده معظم شهید «سید طالب سعیداوی موسوی» در اهواز، پردیس، بلوار گلزار، روبه‌روی چمن مصنوعی مسجد فاطمه زهرا (س) برگزار می‌شود و همگان یاد و خاطره این شهید گلگون کفن را گرامی می‌دارند.

در این آیین معنوی زیارت عاشورا توسط حاضران زمزمه می‌شود و «حسن صفری» از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نیز به مرثیه‌سرایی می‌پردازد.

شهید «سید طالب سعیداوی موسوی» یکی از 24 هزار شهید والامقام استان خوزستان است که در دوران هشت سال دفاع مقدس شهد شیرین شهادت را نوشید و آسمانی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار