مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه خبر داد؛

جزئیات تشییع و تدفین شهدای گمنام در کرمانشاه

سردار خوشبخت گفت: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در این استان را تشریح کرد.
کد خبر: ۶۳۷۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰ - 12December 2023

جزئیات تشییع و تدفین شهدای گمنام در کرمانشاهسرتیپ دوم پاسدار «بهروز خوشبخت» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، اظهار داشت: اکنون استان کرمانشاه میزبان شهدایی است که سربلندی امروز ایران اسلامی در جهان را مرهون ایثار و فداکاری این عزیزان است.

سردار خوشبخت افزود: شب گذشته استقبال باشکوهی از هفت شهید گلگون کفن با شعار «خوش آمدی قهرمان» با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مدیران و مسئولان صورت گرفت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه تصریح کرد: ۲ تن از این شهدای والامقام در سن ۱۶ سالگی در مناطق عملیاتی فکه و مجنون به درجه رفیع شهادت رسیدند و ۲ تن  دیگر از این شهدای خوشنام در سن ۲۲ سالگی در سومار و گیلانغرب و شهیدهای ۱۷، ۲۰ و ۲۷ ساله در منطقه‌های عملیاتی چنگوله، سومار و فاو به شهادت نائل آمدند.

وی ابراز داشت: در روز ۲۵ آذر شب وداع با شهدای گمنام در حسینیه حضرت معصومه (س) واقع در بلوار طاق بستان  شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه با بیان اینکه در ۲۶ آذر همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و تشییع ۲۸۰ شهید گمنام در سراسر کشور برگزار می‌شود، گفت: مراسم تشییع شهدای گمنام در شهر کرمانشاه از میدان آیت الله کاشانی به سمت مسجد جامع ساعت ۹:۳۰ صبح برگزار خواهد شد و از مردم همیشه در صحنه، دانش آموزان، دانشجویان، خانواده‌های فهیم و بزرگ شهیدان و ایثارگران، پیشکسوتان دفاع مقدس، روحانیت معظم، مدیران و کارکنان ادارات، نهادها، سازمان‌ها، بازاریان، ورزشکاران، هنرمندان و فرهیختگان جهت شرکت در این مراسم معنوی دعوت بعمل می‌آید.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار