دبیر ستاد فرهنگی یادمان شهدای هویزه خبر داد؛

بازدید روزانه بیش از 2 هزار زائر راهیان‌نور از یادمان شهدای هویزه

کریمی با بیان اینکه امسال، یادمان شهدای هویزه از چهارم آبان میزبان کاروان‌های راهیان نور بود، گفت: روزانه به‌طور متوسط، بیش از دو هزار نفر، یادمان شهدای هویزه را زیارت می‌کنند.
کد خبر: ۶۳۶۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴ - 10December 2023

بازدید روزانه بیش از 2 هزار زائر راهیان‌نور از یادمان شهدای هویزهبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «میلاد کریمی» دبیر ستاد فرهنگی یادمان شهدای هویزه امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: از چهارم آبان تا ۱۷ آذر، ۱۸۷ هزار و ۶۸۶ نفر از یادمان شهدای هویزه بازدید کردند.

وی درباره بازدید کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی گفت: در برنامه توسعه هفتم پیش‌بینی شده است که هر دانش‌آموز، در دو اردوی هویت‌ساز در سال تحصیلی حضور داشته باشد که طبق سیاست‌گذاری انجام شده، یکی از این دو اردو، اردوی راهیان نور است.

کریمی افزود: طبق اعلام رئیس بسیج دانش‌آموزی کشور، امسال ۵۰۰ هزار دانش‌آموز به اردو‌های راهیان نور اعزام می‌شوند که سهم استان خوزستان به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان، ۳۰ هزار دانش‌آموز است. این عدد در قالب راهیان نور دختران و بعد از آن پسران، محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال، یادمان شهدای هویزه از چهارم آبان میزبان کاروان‌های راهیان نور بود، یادآور شد: هویزه به‌دلیل اهمیتی که در بین یادمان‌های دفاع مقدس دارد، از مقاصد اصلی زائران است. یادمان شهدای هویزه، پرترددترین یادمان دفاع مقدس است و توقف کاروان‌ها به‌دلیل زیرساخت‌های موجود در هویزه بیشتر است.

دبیر ستاد فرهنگی یادمان شهدای هویزه گفت: امسال راهیان نور بعد از یک وقفه دو، سه ساله با قدرت و قوت بیشتری در حال برگزاری است ضمن این که افتتاحیه راهیان نور دانش‌آموزی امسال در جوار شهدای هویزه برگزار شد.

وی درباره آمار زائران یادمان شهدای هویزه اظهار کرد: روزانه به‌طور متوسط، بیش از دو هزار نفر، یادمان شهدای هویزه را زیارت می‌کنند. در برخی این روز‌ها این آمار به شش هزار زائر نیز می‌رسد. از چهارم آبان تا ۱۷ آذر، ۱۸۷ هزار و ۶۸۶ نفر از یادمان شهدای هویزه بازدید کردند. غالب بازدیدکنندگان، راهیان‌نور دانش‌آموزی بودند. در کنار کاروان‌های دانش‌آموزی، میزبان کاروان‌های راهیان نور دانشجویی و مردمی هم هستیم. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها