در گفت‌وگو با بخش خبر مازندران؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران: کاروان شهدای گمنام امروز مهمان مردم تنکابن است

سرهنگ «سلامی» گفت: کاروان شهدای گمنام امروز به تنکابن رسید و مراسم وداع مردمی و دانشجویی پیش بینی شده است.
کد خبر: ۶۳۶۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳ - 09December 2023

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران: کاروان شهدای گمنام امروز مهمان مردم تنکابن استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در گفت‌وگو با بخش خبر شبکه مازندران از ورود کاروان شهدای گمنام به نشتارود خبر داد و اظهار داشت: پیکر‌های مطهر شهدای گمنام صبح امروز در این شهر مورد استقبال مردم و مسئولان قرار گرفت.

وی افزود: پس از استقبال و وداع مردمی با پیکر‌های مطهر شهدای گمنام در نشتارود، کاروان حامل شهدای گمنام به شهرستان تنکابن رسید و در آئین باشکوهی از سوی مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار مورد استقبال قرار گرفت.

سرهنگ سلامی ادامه داد: با حضور کاروان شهدای گمنام در تنکابن برنامه‌های استقبال و وداع در مدارس و مساجد پیش بینی شده است.

این مسئول اضافه کرد: آئین وداع دانشجویی با پیکر‌های مطهر شهدای گمنام عصر امروز در دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن برگزار می‌شود و پس از آن مردم قهرمان پرور و شهیدپرور در یادواره شهید مدافع حرم «محرمعلی مرادخانی» با پیکر‌های مطهر شهدای گمنام وداع خواهند کرد.

وی بیان کرد: کاروان شهدای گمنام شب گذشته در یادواره سردار شهید «ییلاقی» در شهرستان بهشهر حضور یافت و مردم قدرشناس و شهیدپرور در فضای پر از معنویت و نورانیت مصلای آیت الله جباری با پیکر‌های مطهر آلاله‌های زهرایی وداع کردند.

به گفته مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران استان مازندران در ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) میزبان پیکر‌های مطهر شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس است که به تازگی تفحص شده‌اند.

سرهنگ سلامی بیان کرد: پیکر‌های مطهر شهدای گمنام از چهارشنبه ۱۵ آذر به مدت ۱۲ روز میهمان مردم مازندران است و در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پس از تشییع سراسری در ساری، در شهر‌های رامسر، فریدونکنار، بابلسر، آمل، بابل، قائمشهر، ساری، میاندورود و گلوگاه تشییع و خاکسپاری خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها