در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

رئیس پلیس بین‌الملل فراجا: نقش بی‌بدیل پلیس ایران در پروژه‌های اینترپل/ در حوزه‌ مقابله با تروریسم آماده انتقال تجربیات با دیگر کشورها هستیم

سردار کریمی گفت: فراجا برای مشارکت در پروژه‌ها و عمليات‌های اينترپل در انواع حوزه‌های جرائم فراملی و بين‌المللی خصوصا مبارزه با مواد مخدر، تروریسم، قاچاق اسلحه و مهمات و جرایم سایبری آماده است.
کد خبر: ۶۳۶۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۵:۱۸ - 09December 2023

رئیس پلیس اینترپل: نقش بی‌بدیل پلیس ایران در پروژه‌های اینترپل/ آماده انتقال تجربیات در حوزه‌ مقابله تروریسم با دیگر کشورها را داریمسردار «مجید کریمی» رئیس پلیس بین‌الملل فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با تاکید بر توسعه همکاری‌های پلیسی بين‌المللی در مقابله با انواع جرایم اظهار داشت: نقش پليس بين‌الملل فراجا در عملیات‌ها و پروژه‌های اینترپل مثمر‌ثمر است.

سردار کریمی با اشاره به همکاری پلیس اینترپل فراجا با سایر کشورها گفت: فراجا برای مشارکت در پروژه‌ها و عمليات‌های اينترپل در انواع حوزه‌های جرائم فراملی و بين‌المللی خصوصا مبارزه با مواد مخدر، تروریسم، قاچاق اسلحه و مهمات و جرایم سایبری آماده است.

رئیس پلیس بین‌الملل فراجا افزود: فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ايران برای ارائه توانمندی‌های علمی به روز فراجا به کشورهای عضو اينترپل در حوزه های مختلف مقابله با جرایم آماده هرگونه همکاری است.  

وی با اشاره به توانمندی های پلیس بین الملل فراجا گفت: پلیس اینترپل فراجا در حوزه مقابله با جرایم و استرداد متهمان و مجرمان آماده انتقال تجربیات است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار