دومین نشست خبری جشنواره عمار در حسینیه هنر

دومین نشست خبری جشنواره عمار با حضور عوامل و دست اندرکاران این رویداد فرهنگی در جمع اهالی رسانه، برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۳۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵ - 23December 2015

دومین نشست خبری جشنواره عمار در حسینیه هنر

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، بر اساس اعلام روابط عمومی جشنواره مردمی فیلم عمار، در فاصله کمتر از یک هفته تا شروع ششمین دوره این جشنواره، دومین نشست خبری عمار با حضور عوامل و دست اندرکاران این رویداد فرهنگی در جمع اهالی رسانه، برگزار میشود.

بنابرین گزارش، در این نشست خبری که حضور نادر طالبزاده دبیر، وحید جلیلی، مسئول شورای سیاستگذاری جشنواره مردمی فیلم عمار و سیدرسول منفرد، دبیر اجرایی جشنواره مردمی فیلم عمار برگزار میشود، آخرین اخبار و برنامههای این جشنواره اعلام میشود.

براساس این گزارش، این نشست خبری، جمعه ۴ دی ماه از ساعت ۱۴، در حسینیه هنر واقع در بلوار کشاورز، خیابان ۱۶ آذر، روبروی خیابان پورسینا پلاک ۶۰ برگزار میشود.

همچنین در پایان این نشست خبری از رسانههای برتری که در دوره پنجم بهترین پوشش خبری را داشتهاند، تقدیر به عمل خواهد آمد.

گفتنی است تمامی فعالان فرهنگی، نیروهای خودجوش مردمی و اقشار مختلف، میتوانند از طریق مراجعه به تارنمای AmmarFilm.ir به عنوان اکرانکننده جشنواره ثبتنام کنند. همچنین کسانی که به اینترنت دسترسی ندارند میتوانند با ارسال نام شهر خود به همراه عبارت «درخواست اکران» به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۸۰۱، به جمع اکران کنندگان مردمی ششمین دوره جشنواره بپیوندند.

لازم به ذکر است از طریق مراجعه به سامانه مردمی ارکان جشنواره عمار میتوانید در جریان آخرین اخبار مربوط به اکران فیلمهای عمار در شهرها و روستاهای مختلف کشور قرار گیرید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار