فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه:

زرندیه میزبان اولین کاروان شهدای گمنام

صادقی گفت: مردم زرندیه همزمان با ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) و در روز دانشجو (امروز پنجشنبه) میزبان پیکر پاک ۵ شهید گمنام خواهند شد.
کد خبر: ۶۳۶۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴ - 07December 2023

زرندیه میزبان اولین کاروان شهدای گمنامبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه با بیان اینکه امروز همزمان با روز دانشجو و ایام فاطمیه مردم شهرستان زرندیه میزبان اولین کاروان شهدای گمنام خواهند بود اظهارداشت: با پیگیری‌های صورت گرفته توسط بنیاد حفظ آثار و کمیته مردمی استقبال و تکریم شهدای گمنام، مردم شهرستان زرندیه امروز پنجشنبه 16 آذرماه میزبان پیکر مطهر 5 شهید گمنام دوران دفاع مقدس خواهد بود.

وی افزود: ویژه برنامه استقبال و تشییع پیکر این شهدا با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور شهرستان‌ همزمان با ورود شهدای گمنام برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه تصریح کرد: تشییع شهدای گمنام در شهر مأمونیه ساعت 10 صبح از میدان امام حسین(ع) به سمت امامزاده سید منصورشهر مأمونیه، از ساعت 10 الی 15 در شهر رازقان (بخش خرقان)، ساعت 13 در روستاهای مجتمع، ساعت 15 در  شهر پرندک، ساعت 16 در شهر زاویه و ساعت 16 در شهر خشکرود برگزار می‌شود.

سرهنگ صادقی پرداختن به فرهنگ ایثار و شهادت را ضامن ایجاد امنیت و آرامش در جامعه برشمرد و خاطرنشان کرد: بازگشت شهدای تفحص شده به ما متذکر می‌شود که فرهنگ شهادت را فراموش نکنیم و ضروری است که برای انتقال این فرهنگ مقدس به نسل جوان نیز تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار