سرپرست روابط عمومی اداره کل انتقال خون خراسان رضوی:

ورزشکاران خراسان رضوی مروج فرهنگ ایثار اهدای خون می‌شوند

مهدوی ارفع گفت: روزهای دوشنبه هر هفته هیات‌های مختلف ورزشی به صورت سازمان یافته و با حضور در پایگاه‌های اهدای خون خراسان رضوی به جهت ترغیب ورزشکاران و جوانان با اجرای نمایش در محوطه ساختمان و پس از آن با اهدای خون در راستای فرهنگ ایثار اهدای خون قدم بر خواهند داشت.
کد خبر: ۶۳۵۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳ - 04December 2023

پویش دوشنبه‌های ورزشی با حضور صدها ورزشکاربه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «مصطفی مهدوی ارفع» سرپرست روابط عمومی اداره کل انتقال خون خراسان رضوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پویش دوشنبه‌های ورزشی با استقبال هیئات ورزشی و ورزشکاران روبرو شد؛ بر همین اساس امیدواریم بزرگترین رویداد ورزش شهروندی در مشهد مقدس رقم بخورد.

مهدوی ارفع یادآور شد: روزهای دوشنبه هر هفته هیات‌های مختلف ورزشی به صورت سازمان یافته و با حضور در پایگاه‌های اهدای خون به جهت ترغیب ورزشکاران و جوانان با اجرای نمایش در محوطه ساختمان و پس از آن با اهدای خون در راستای فرهنگ ایثار اهدای خون قدم بر خواهند داشت.

سرپرست روابط عمومی اداره کل انتقال خون خراسان رضوی یادآور شد: طی هماهنگی های انجام شده در روز دوشنبه ۱۳ آذر ماه سال جاری و در ساعت ۱۴ در خدمت ورزشکاران و قهرمانان هیات ورزشی زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در ساختمان فنی امام رضا علیه السلام خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار