مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران عنوان کرد؛

توزیع ۱۲۳۰ بسته معیشتی موقوفات در راستای طرح «قرار دوازدهم» در مازندران

حجت الاسلام «حیدری جناسمی» از توزیع هزار و ۲۳۰ بسته معیشتی موقوفات در راستای طرح «قرار دوازدهم» در استان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۶۳۵۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸ - 03December 2023

توزیع ۱۲۳۰ بسته معیشتی موقوفات در راستای طرح «قرار دوازدهم» در مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، همزمان با سراسر کشور و در راستای طرح «قرار دوازدهم» با همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهشهر ۲۵۵ بسته معیشتی از محل نیات موقوفات تهیه و توزیع شد.

اهدای بسته‌های معیشتی امروز (یکشنبه) با حضور حجت‌الاسلام «حیدری‌جناسمی» مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام «جباری» امام جمعه شهرستان بهشهر، «مهدی نعمت‌اللهی» رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهشهر، فرماندهی انتظامی این شهرستان، شهردار بهشهر و جمعی از مسئولان و مدیران اجرایی بقاع متبرکه در آستان مقدس فضل، فاضل و عباس (ع) بهشهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام «حیدری‌جناسمی» مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران در این مراسم، با بیان اینکه طرح قرار دوازدهم به نام حضرت ولی عصر (عج) در دوازدهم هر ماه در استان اجرایی می‌شود، گفت: این طرح امروز در بقاع متبرکه شاخص استان اجرا و در همین راستا هزار و ۲۳۰ بسته معیشتی بین افراد کم‌برخوردار جامعه توزیع خواهد شد.

«مهدی نعمت‌اللهی» رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهشهر نیز در این مراسم با اشاره به توزیع ۲۵۵ بسته معیشتی در این شهرستان در راستای طرح قرار دوازدهم، بیان کرد: این بسته‌ها به هیات امنا بقاع متبرکه شهرستان بهشهر تحویل داده شد تا در قالب مراکز افق بین نیازمندان مجاور امامزادگان و بقاع متبرکه توزیع شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهشهر ارزش هر بسته معیشتی را یک میلیون تومان اعلام و بیان کرد: این طرح برای ماه‌های آینده هم تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار