معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی ستاد آجا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

ارتش سیستم مناسبی برای ارتقای سطح مهارتی سربازان مهیا کرده است

حجت‌الاسلام محضری گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران به دلیل ظرفیت و استعداد سازمانی که دارد، سیستم مناسبی برای ارتقای سطح دانش مهارتی سربازان مهیا کرده است.
کد خبر: ۶۳۵۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۳ - 04December 2023

ارتش سیستم مناسبی برای ارتقاء سطح مهارتی سربازان مهیا کرده استحجت‌الاسلام «بابک محضری» معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی ستاد آجا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره اقدامات این معاونت در آموزش مهارت‌های حرفه‌ای به کارکنان وظیفه اظهار داشت: آموزش‌های ضمن خدمت به‌ویژه آموزش‌های مهارت آموزی فنی و حرفه‌ای از ویژگی‌های خاصی برخوردار است و این هم به دلیل وجود نگاه متعالی نسبت به آموزش مهارتی کارکنان وظیفه است.

حجت‌الاسلام محضری افزود: بر این اساس و به دلیل ظرفیت و استعداد سازمانی که در ارتش وجود دارد، سیستم مناسبی برای ارتقاء سطح دانش مهارتی سربازان مهیا شده است. سازمان عقیدتی سیاسی هر سال ارائه این‌گونه آموزش‌ها را در دستور کار خود قرار می‌دهد و متعاقب آن سطح وسیعی از آموزش‌های فرهنگی و قرآنی را در راستای مهارت آموزی کارکنان وظیفه پیش‌بینی می‌کند.

معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی ستاد آجا ادامه داد: آموزش‌های این حوزه پس از انعقاد همکاری میان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و دستگاه ارائه‌دهنده آموزش‌ها، انجام می‌شود؛ بدین‌صورت که اساتید مورد بحث با توجه به زمان‌بندی، کلاس‌ها را در سطح یگان‌های تابعه برگزار می‌کنند.

وی اضافه کرد: شرکت‌کنندگان در این کلاس‌ها پس از موفقیت در امتحانات علمی و عملی، گواهینامه مهارت حرفه‌ای را دریافت می‌کنند؛ البته برای حضور بیشتر سربازان در کلاس‌های مهارتی مشوق‌هایی مانند کسر خدمت از سوی ستاد کل نیرو‌های مسلح تعیین شده و حتی برای دوران پس از خدمت هم برای اینکه اشتغالی فراهم شود، هماهنگی‌هایی برای دریافت وام از سوی چنین افرادی پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار