مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام:

تکریم شهدا و ایثارگران روح شجاعت و پایمردی را در جوانان مومن می‌دمد

اسدی گفت: افشاندن عطر شهادت و ایثار در فضای جامعه، روح شجاعت و پایمردی را در کالبد جوانان مومن این مرز و بوم می‌دمد و به آنان، انگیزه ایستادگی در برابر هرگونه فزون خواهی و تجاوز بیگانگان را می‌دهد.
کد خبر: ۶۳۵۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵ - 03December 2023

تکریم شهدا و ایثارگران روح شجاعت و پایمردی را در جوانان مومن می‌دمدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «جمال اسدی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، سلطان‌زاده معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی و مظفری رئیس بنیاد شهید شهرستان ایلام از خانواده شهید «مراد آزادی» و جانباز و آزاده ۵۰ درصد «غلامحسین جوزیان» دیدار و سرکشی کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام اظهار داشت: تکریم خانواده معظم شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر رسالتی است الهی که بر دوش هر انسان خداباوری سنگینی می‌کند. افشاندن عطر شهادت و ایثار در فضای جامعه، روح شجاعت و پایمردی را در کالبد جوانان مومن این مرز و بوم می‌دمد و به آنان، انگیزه ایستادگی در برابر هرگونه فزون خواهی و تجاوز بیگانگان را می‌دهد.

شهید مراد آزادی با عضویت پاسداری وظیفه در منطقه عملیاتی مهران دوم اسفند ۱۳۶۶ با اصابت ترکش خمپاره دشمن بعثی به درجه رفیع شهادت نائل شده است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار