وصیت‌نامه شهید «آدم مرادی»:

پست‌های مملکتی را به سرمایه‌داران بی‌دین و منافقان نسپارید

شهید «آدم مرادی» در وصیت‌نامه اش آورده است: سرمایه‌داران بی دین و انسان‌های از خدا بی خبر دشمن اسلام و ایران هستند. پست‌های مملکتی را به سرمایه‌داران بی دین و منافقان نسپارید.
کد خبر: ۶۳۴۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۲:۴۷ - 05December 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، ‌«آدم مرادی»، یکم فروردین ۱۳۴۷، در روستای خانقاه بفراجرد از توابع شهرستان خلخال به دنیا آمد. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند. کارگر خیاطی بود. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و سرانجام بیست و هشتم خرداد ۱۳۶۴ در پیرانشهر توسط نیرو‌های بعثی بر اثر اصابت گلوله شهید شد. مزار وی در زادگاهش واقع است.

فراز‌هایی از وصیت نامه شهیدآدم مرادی:

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله  امواتاً بل احیاءٌ عند ربهم یرزقون

خدایا: آنکس که تو را شناخت جان را چه کند فرزند و عیال و خانمان را چه کند.

با درود و سلام فراوان به امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت امام و درود و سلام پیاپی به شهیدان گلگون کفن از صدر اسلام تا به حال. می‌دانم وقتی این نوشته را می‌خوانید شاید ناراحت شوید، ولی خواهش می‌کنم برای من ناراحت و غمگین نشوید، زیرا من به آرزوی دیرین و هدف عالی خود رسیدم.

برای استقرار حکومت اسلامی و کوتاه کردن دست اجانب باید خون داد با این خونهاست که حکومت اسلامی استقرار می‌یابد و حفظ می‌شود. من به خاطر خدا و رضای او به جبهه اعزام شدم توصیه ام به شما مادر و برادرانم این است به انسان‌های منحرف روی خوش نشان ندهید و در مجلس ختمی که برایم بر پا می‌کنید دوست ندارم منافقان شرکت بکنند.

سرمایه داران بی دین و انسان‌های از خدا بی خبر دشمن اسلام و ایران هستند. پست‌های مملکتی را به سرمایه داران بی دین و منافقان نسپارید.

در آخر از همه شما حلالیت می‌طلبم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار