برگزاری دوره های آموزشی جهت توانمندسازی اصحاب اوقاف و بقاع متبرکه

حجت الاسلام والمسلمین «آزادی»گفت: در راستای توانمندسازی اصحاب وقف و بقاع متبرکه، دوره های آموزشی در استان و خارج از استان تدارک دیده شده است که در فواصل و زمان‌ ها زمان‌ های مختلف برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۳۴۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲ - 29November 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، دوره‌های آموزشی متصدیان مالی، کارشناسان فرهنگی، مبلغان بومی، هیئت امنا و خدام در ماه جاری برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین «مصطفی آزادی»معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان  اظهار داشت: در راستای توانمندسازی اصحاب وقف و بقاع متبرکه، دوره های آموزشی در استان و خارج از استان تدارک دیده شده است که در فواصل و زمان‌ها زمان‌های مختلف برگزار خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر دوره آموزشی متصدیان مالی بقاع متبرکه، در راستای توانمندسازی جهت تدوین برنامه و بودجه مناسب برای بقاع متبرکه برگزار می‌شود و از آنجا که بقاع متبرکه بصورت هیئت امنایی اداره می‌شوند و تمام امور آن از جمله برنامه مالی این آستانه‌ها توسط هیئت امنا اجرا می‌شود، این دوره ضرورت دارد.
وی تصریح کرد: مکان این دوره آموزشی در مشهد مقدس است در پایان دوره گواهینامه صادر و تحویل می‌شود در همین راستا هفته آینده نیز دوره آموزشی معاونین و کارشناسان فرهنگی استان‌ها برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین آزادی در پایان اضافه کرد: هر ساله بجز دوره آموزشی که خود سازمان در شهرهای مختلف، جهت توانمندسازی هیات امنا و خدام برگزار می کند.

این اداره کل نیز با دعوت از اساتید مجرب درون استان و بیرون استان اقدام به آموزش می نماید، چرا که این اعتقاد را داریم که با آموزش و توانمند سازی قطعاً می توانیم گام های بزرگتری را جهت ارائه خدمات بهتر در بقاع متبرکه برداریم و مردم شریف استان نیز از آن بهره مند خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار